No SSO cookie

Guvernul promite solutii in cazul Daewoo Automobile Craiova

voteaza
(0/ 0)
Guvernul promite solutii in cazul Daewoo Automobile Craiova
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Guvernul are in vedere mai multe solutii pentru continuarea activitatii la Automobile Craiova si mentinerea celor 3.000 de locuri de munca, in conditiile in care societatea mai poate produce autoturisme sub marca Daewoo doar pana in octombrie 2005.

 
 
[poza1s]Premierul Calin Popescu-Tariceanu a declarat miercuri, la conferinta AutoCEE 2005 dedicata dezvoltarii industriei auto, ca are in vedere "solutii multiple", fara a da exemple concrete. "Solutiile la care ma gandesc sunt multiple, dar, din anumite considerente, nu va pot da multe detalii", a spus premierul Tariceanu, precizand doar ca interesul este acela de a pastra la Automobile Craiova o activitate care sa mentina cele peste 3.000 de locuri de munca. "Avem nevoie de centre industriale cu valoare adaugata, care sa contribuie la cresterea produsului intern brut, iar industria auto e cea mai puternica locomotiva economica in toate tarile lumii", a spus primul-ministru. [poza2s]Compania sud-coreeana Daewoo Motor a dat faliment in 2002, "sufocata" de datorii. Gigantul american General Motors a cumparat o parte din centrele de productie ale Daewoo, nu si fabrica de la Craiova, fiind in prezent titularul marcii Daewoo. In momentul preluarii companiei coreene, GM a anuntat ca nu este interesat de fabrica de la Craiova. De la acel moment, rezultatele de vanzari ale Daewoo Romania au cunoscut insa o tendinta crescatoare, gratie unei politici adecvate de preturi, compania ocupand lejer pozitia a doua pe piata auto din Romania, dupa Dacia-Renault. In prezent, Daewoo Romania este concurata pe piata autohtona chiar de produsele GM Daewoo, lansate oficial in Romania sub denumirea Chevrolet, la sfarsitul anului 2003, autoturismele fiind produse de fostele fabrici Daewoo cumparate de GM. [poza3s]Viitorul fabricii de la Craiova reprezinta una dintre problemele cu care se confrunta autoritatile de la Bucuresti, statul roman fiind actionarul majoritar al Daewoo Romania, prin Ministerul Economiei si Comertului - Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie. Pentru atragerea unui investitor, fabrica de la Craiova are o serie de atuuri - este un centru modern de fabricatie, forta de munca este pregatita dupa standarde internationale si nu exista probleme sociale semnificative.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3334 :: 22.17MB