No SSO cookie

Guvernul promite solutii in cazul Daewoo Automobile Craiova

voteaza
(0/ 0)
Guvernul promite solutii in cazul Daewoo Automobile Craiova
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Guvernul are in vedere mai multe solutii pentru continuarea activitatii la Automobile Craiova si mentinerea celor 3.000 de locuri de munca, in conditiile in care societatea mai poate produce autoturisme sub marca Daewoo doar pana in octombrie 2005.

 
 
[poza1s]Premierul Calin Popescu-Tariceanu a declarat miercuri, la conferinta AutoCEE 2005 dedicata dezvoltarii industriei auto, ca are in vedere "solutii multiple", fara a da exemple concrete. "Solutiile la care ma gandesc sunt multiple, dar, din anumite considerente, nu va pot da multe detalii", a spus premierul Tariceanu, precizand doar ca interesul este acela de a pastra la Automobile Craiova o activitate care sa mentina cele peste 3.000 de locuri de munca. "Avem nevoie de centre industriale cu valoare adaugata, care sa contribuie la cresterea produsului intern brut, iar industria auto e cea mai puternica locomotiva economica in toate tarile lumii", a spus primul-ministru. [poza2s]Compania sud-coreeana Daewoo Motor a dat faliment in 2002, "sufocata" de datorii. Gigantul american General Motors a cumparat o parte din centrele de productie ale Daewoo, nu si fabrica de la Craiova, fiind in prezent titularul marcii Daewoo. In momentul preluarii companiei coreene, GM a anuntat ca nu este interesat de fabrica de la Craiova. De la acel moment, rezultatele de vanzari ale Daewoo Romania au cunoscut insa o tendinta crescatoare, gratie unei politici adecvate de preturi, compania ocupand lejer pozitia a doua pe piata auto din Romania, dupa Dacia-Renault. In prezent, Daewoo Romania este concurata pe piata autohtona chiar de produsele GM Daewoo, lansate oficial in Romania sub denumirea Chevrolet, la sfarsitul anului 2003, autoturismele fiind produse de fostele fabrici Daewoo cumparate de GM. [poza3s]Viitorul fabricii de la Craiova reprezinta una dintre problemele cu care se confrunta autoritatile de la Bucuresti, statul roman fiind actionarul majoritar al Daewoo Romania, prin Ministerul Economiei si Comertului - Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie. Pentru atragerea unui investitor, fabrica de la Craiova are o serie de atuuri - este un centru modern de fabricatie, forta de munca este pregatita dupa standarde internationale si nu exista probleme sociale semnificative.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2079 :: 15.18MB