In programul de guvernare al Cabinetului Ponta II regasim amintite si celebrele autostrazi inexistente, sau existente in lucru.
Nu e nici o surpriza sa regasim aceste detalii. Totusi, noul guvern nu a oferit date cu privire la numarul de kilometri de autostrazi care ar trebui sa fie finalizati de-a lungul mandatului. Nu ar trebui sa ne asteptam la foarte multe insa, cel mai probabil banii alocati acestor autostrazi vor ajunge in buzunarele guvernantilor; mai au si ei nevoie de o casa, de un bolid, de o vacanta exotica, sau de alte lucruri indispensabile.
Guvernul Ponta II doreste sa finalizeze autostrazile aflate in prezent in constructie. Amintim aici autostrada Nadlac - Arad - Bucuresti si autostrada Transilvania (sunt gata 52 de km pana in momentul de fata). Intre "a dori" si "a finaliza" este o cale lunga, imposibil de parcurs pentru sistemul politic romanesc.
Pe langa cele mentionate mai sus, noul guvern doreste sa inceapa lucrarile si la autostrada Targu Mures - Iasi - Ungheni si sa construiasca autostrada Bucuresti - Ploiesti - Focsani - Bacau - Pascani. In programul de guvernare mai este mentionat si proiectul Autostrazii Sudului pe ruta Bucuresti - Alexandria - Craiova - Drobeta Turnu Severin - Timisoara si finalizarea centurii Bucuresti la profil de autostrada.
Totul este impachetat frumos, desigur. Nu va asteptati sa despacheteze cineva ideile acestea. Ramane sa vedem ce se va intampla in viitorul apropiat. Oare unde vor ajunge banii? In autostrazi sau in case, masini si vacante exotice? Cred ca stim cu totii raspunsul...
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!