Este un lucru obisnuit ca reprezentantii oficiali ai unei tari sa prefere masinile produse in tara sa de origine.
De exemplu, demnitarii germani vor fi vazuti, cel mai adesea, in Mercedes, BMW sau Audi; omologii lor britanici vor alege branduri cum ar fi Jaguar, oficialii francezi vor alege Peugeot sau Renault si asa mai departe.
Este, de asemenea, firesc sa-ti promovezi produsele tarii tale, dar pana acum nu am auzit de nici o lege care sa interzica in mod specific achizitionarea anumitor marci, agentiilor guvernamentale.
Guvernul chinez a exclus insa toate brandurile straine din lista de masini noi care pot fi achizitionate in scopuri oficiale. Motivele invocate sunt faptul ca agentiile locale trebuie sa-si reduca cheltuielile, consumurile si poluarea. Lista publicata de catre Ministerul Industriei si Tehnologiei contine 412 de modele, toate facute de producatorii auto din China.
De asemenea, vehiculele utilizate pentru scopuri oficiale, cum ar fi colectarea impozitelor si anchete penale, trebuie sa costa pana la 180000 de yuani (aprox.23.000 euro), sa aiba un motor de maxim 1,8 litri, iar producatorul sa fi investit cel putin 3 la suta din venituri in cercetare si dezvoltare in ultimii doi ani.
Ceea ce nu este foarte clar, este daca lista este valabila pentru toate achizitiile noi, inclusiv pentru cele facute pentru esaloanele superioare ale guvernului chinez ...
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!