No SSO cookie

Golf 6 - "Bijuteria coroanei" firmei Volkswagen

voteaza
(0/ 0)
Golf 6 -
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ultima capodopera a prestigioasei firme nemtesti nu a putut scapa privirilor nici chiar in desertul incins din Valea Mortii.

 
 
Se pare ca linia de succes a Golf-ului va fi prelungita cu un nou model ce va aparea la finele anului 2008. Desenat de designer-ul sef al companiei, Water da Silva, noul Golf beneficiaza de linii ceva mai agresive decat predecesorul sau. Masina va veni in variante cu 3/5 usi urmate ceva mai tarziu de un stationwagon, GTi si o decapotabila. Suntem curiosi sa aflam daca si exoticul R32 va fi redesenat si daca va primi un motor mai puternic. Motorizarile vor fi si ele reactualizate. Motorul de 1.4l de 140 si 170cp va fii insotit si de un 2.0 de aproximativ 200cp. Ca si la actualul model vom vedea si un motor ce va functiona atat pe motorina cat si pe GPL. Punctul forte va fi TSI-ul ce combina consumul redus cu placerea de a fi condus. In materie de diesel clasicele 1.9 de 105cp si 2.0 de 120, 150, 170cp raman neschimbate. Cutia de viteze ramane si ea aceeasi, manuala in 5/6 viteze sau admirabila automatica DSG. Va continua oare noul model sirul de succese rasunatoare marcate de predecesorii sai sau se va dovedi numarul 6 a fi "piaza rea" a companiei germane?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3095 :: 17.86MB