No SSO cookie

GM va produce in masa motoare electrice

voteaza
(0/ 0)
GM va produce in masa motoare electrice
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

GM devine primul mare producator auto care va produce in masa motoare electrice pentru modelele hibrid si electrice.

 
 

GM isi va extinde capacitatile de dezvoltare interna a autovehiculelor electrice, devenind primul mare producator de autovehicule din SUA care proiecteaza si construieste motoare electrice, o tehnologie de baza pentru autovehiculele hibride si electrice.

Astfel, GM va reduce costurile si va imbunatati performantele, calitatea, fiabilitatea si capacitatea de productie a motoarelor electrice prin controlul proiectarii, al selectarii materialelor si al proceselor de productie. Lansarea primelor motoare proiectate si fabricate de GM este programata pentru 2013, in cadrul autovehiculelor hibride de ultima generatie, cu tractiune pe puntea spate si tehnologie „two-mode”.

Inovatia constituita de motorul electric a sustinut prima etapa de crestere a industriei auto cu un secol in urma, prin intermediul demarorului electric, care a eliminat necesitatea utilizarii unei manivele si a revolutionat deplasarea cu autovehiculul pentru client”, a declarat Tom Stephens, vicepresedintele GM, Global Product Operations. „Credem ca procesul de electrificare a autovehiculelor contemporane va fi la fel de revolutionar si va aduce tot atatea beneficii clientilor nostri. Iar motoarele electrice vor juca un rol major in cadrul acestui proces”.

In cazul autovehiculelor si camioanelor traditionale, producatorii proiecteaza si fabrica motoare care utilizeaza in mod eficient energia furnizata de combustibilul depozitat intr-un rezervor, pentru a transmite puterea catre roti. Motoarele si, respectiv, bateriile, indeplinesc acest rol la autovehiculele hibride si electrice. Importanta motoarelor si bateriilor creste proportional cu autonomia si viteza autovehiculelor cu propulsie exclusiv electrica.

Autovehiculele electrice sunt propulsate exclusiv de motoare electrice, in timp ce autovehiculele hibride utilizeaza si un motor cu ardere interna pentru propulsie. Sistemul hibrid „two-mode” de ultima generatie cu tractiune pe puntea spate va utiliza doua motoare cu design unic si un motor cu ardere interna pentru a reduce si mai mult consumul de carburant in comparatie cu cel al actualei tehnologii hibride „two-mode” incluse in dotarea camionetelor si SUV-urile dezvoltate de GM.

In viitor, motoarele electrice ar putea deveni la fel de importante pentru GM pe cat sunt in prezent motoarele clasice”, a declarat Stephens.  

GM dezvolta aceasta capacitate interna de ani de zile, extinzand capacitatile de cercetare si dezvoltare, proiectare si validare a motoarelor electrice in cadrul unitatilor din Michigan, Indiana si California. De asemenea, GM a dezvoltat capacitati de ultima ora de proiectare si calculare pe baza de procese matematice pentru a fi utilizate la fabricarea motoarelor electrice. Motoarele electrice vor fi fabricate in SUA, in cadrul unei unitati GM.

In luna august a anului trecut, GM a fost desemnata de catre Departamentul pentru energie al SUA sa primeasca o subventie de 105 milioane de dolari pentru constructia in SUA a unor unitati de productie pentru motoare electrice si componentele aferente de propulsie electrica. 

Ca si motoarele actuale cu ardere interna, motoarele electrice destinate autovehiculelor necesita atingerea unui nivel exceptional de redus de zgomot, vibratii si duritate (NVH), fiabilitate si accesibilitate ridicate, ce pot fi atinse doar prin intelegerea intregului lant de valori. Pe langa sporirea capacitatilor interne, GM va continua sa achizitioneze si sa participe la proiectarea motoarelor electrice impreuna cu furnizorii sai.


Robert Gherghe

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2130 :: 22.12MB