No SSO cookie

GM-Daewoo prezinta noul Chevrolet Matiz la Paris Motor Show

voteaza
(0/ 0)
GM-Daewoo prezinta noul Chevrolet Matiz la Paris Motor Show
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

GM-Daewoo, companie care din 2005 va fi rebrandată ca Chevrolet în toate statele din Europa se înnoieşte cu ocazia salonului auto de la Paris, unde expune două noi modele, noul Chevrolet Matiz M3X, alături de conceptul SX3.

 
 
[poza1s]Poate cea mai aşteptată noutate a companiei americane este noul Chevrolet Matiz M3X, model aflat acum într-o etapă superioară a evoluţiei sale. Extrem de popular în Europa, noul concept Chevrolet Matiz M3X se prezintă ca o maşină care doreşte să-şi continue cu succes epopeea, începând de la lansarea sa oficială din primăvara anului viitor. Modificările principale pe care le aduce noua generaţie Matiz includ farurile faţă şi spate, care alături de schimbările de design exterior[poza2s] aduc noului o nouă identitate, o personalitate mai puternică, alături de evoluţia în domeniu tehnic şi al calităţii. Stilul impus de M3X aminteşte oarecum de actuala linie Matiz, însă partea frontală este mult mai puternic exprimată, şi aduce în plus o grilă frontală care îi conferă masculinitate şi forţă. Către această tendinţă converge şi aspectul părţii din spate, cu lămpi rotunde şi ţeavă de eşapament dublă, montată pe mijloc. În interior, noul Matiz surprinde printr-un design extrem de modern,[poza3s] chiar inovativ pentru această marcă. Panoul de bord, cu ceasurile este montat central, deasupra consolei, în dreptul volanului fiind doar un mic display. Plafonul cu vedere panoramică, inserţiile de aluminiu, display-ul cu cristale lichide şi spaţiul interior sunt alte câteva aspecte care contribuie la o poziţionare excelentă a modelului în clasa din care face parte. În ciuda dimensiunilor reduse (doar 3.5 m lungime şi 1.5 m lăţime), noul Matiz M3X surprinde la capitolul confort, spaţiu şi dinamicitate. Aceasta din urmă este oferită de propulsorul benzină 1.0 litri în patru [poza4s]cilindri care produce 47 kW/64 CP la 5.400 rpm, suficient cât să aducă maşina la o viteză maximă de peste 150 km/h. A doua noutate de la GM Daewoo este Chevrolet Kalos, în versiounea sportivă hatch cu o caroserie în 3 uşi. Aceasta se adaugă versiunilor deja existente, sedanul cu 4 uşi şi hatchbackul în 5 uşi, şi va fi disponibil pe piaţă din februarie 2005. Designul şi dimensiunile modelului Kalos (lungime/lăţime/înăţlţime: 3.880/1.670/1.495 mm)[poza5s] îl recomandă ca o maşină de clasp mică, însă cu un pronunţat caracter dinamic-sportiv. La acest aspect contribuie şi o serie de elemente exterioare, care să confere aerodinamicitate şi aspect modern. Caracterul sportiv este accentuat şi de gama de motoare care aduce în prim plan motorul de 1.4 litri 16V de 69 kW/94 CP, capabil să atingă 100 km/h n 11,1 secunde şi o viteză maximă de 176 km/h. Consumul acestui motor este în medie de 7 litri la 100 km, ceea ce înseamnă o autonomie de 642 [poza6s]de km pentru rezervorul de carburant de 45 de litri al maşinii. Acestuia se adaugă variantele benzină 1.2 litri de 53 kW/72 CP şi 1.4 litri de 61 kW/83 CP. [poza7s]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (2)

scris de Anonim

ce tare

scris de Anonim

super tare masina vreau si eu

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1641 :: 17.77MB