No SSO cookie

GM Daewoo estimeaza ca in 2006 va vinde peste 1,5 milioane autovehicule

voteaza
(0/ 0)
GM Daewoo estimeaza ca in 2006 va vinde peste 1,5 milioane autovehicule
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul auto GM Daewoo, al treilea producator de autoturisme din Coreea de Sud, estimeaza ca in acest an va vinde peste 1,5 milioane autovehicule, a anuntat joi directorul executiv de la GM Daewoo, precizand ca este vorba de zona superioara a intervalului estimat anterior de GM Daewoo, informeaza Reuters.

 
 
"Credem ca vom fi foarte aproape de 1,5 milioane unitati si chiar putin peste pragul de 1,5 milioane", a declarat presedintele si directorul executiv de la GM Daewoo Automotive and Technology Co., Nick Reilly. Anterior, GM Daewoo a estimat ca in 2006 va comercializa un numar de autovehicule cuprins intre 1,45 si 1,5 milioane unitati. In plus, Nick Reilly a precizat ca in luna iunie 2006 GM Daewoo, companie preluata in 2002 de grupul General Motors Corp., va lansa primul sau autovehicul de teren (SUV) botezat Captiva, sperand ca pana la finele anului va comercializa aproximativ 140.000 de unitati din acest model. Lansarea acestui model este un punct de cotitura in cei trei ani si jumatate de cand Reilly a preluat conducerea la GM Daewoo, perioada in care vanzarile au crescut de la 410.000 de unitati in 2002 la 1,15 milioane unitati anul trecut. Pe piata auto sud-coreana GM Daewoo este mult in urma liderului Hyundai Motors Co. si a companiei afiliate Kia Motors Corp. Cu toate acestea, doar zece la suta din autovehiculele produse de GM Daewoo sunt vandute pe piata domestica, iar in perioada 2002-2005 exporturile sale s-au cvadruplat, ajungand la un milion de autovehicule in 2005. GM Daewoo a inregistrat vanzari solide in special in Europa, America de Nord si pietele emergente de genul Rusia, China si India. Succesele inregistrate de GM Daewoo sunt in contrast puternic cu pierderile inregistrate de grupul mama, General Motors Corp., care in 2005 a inregistrat pierderi de 10,6 miliarde dolari si a anuntat ca va concedia 30.000 de angajati pentru a-si restructura activitatile. Referindu-se la posibila preluare de catre GM a participatiei de 11 procente pe care firma japoneza Suzuki Motor Corp. o detine in GM Daewoo, Nick Reilly a negat ca exista planuri imediate in acest sens, desi nu a exclus ca in viitor o astfel de tranzactie sa aiba loc. In luna martie 2006, Suzuki a platit aproximativ doua miliarde dolari pentru a rascumpara majoritatea actiunilor pe care GM le detinea la Suzuki, dand nastere speculatiilor potrivit carora in compensatie GM va dori sa preia actiunile GM Daewoo detinute de Suzuki. La infiintarea sa in octombrie 2002, GM Daewoo Auto & Tehnology Co. nu a achizitionat fabricile Daewoo Motor Company din Romania si din Europa de Est. Daewoo Motor Company Coreea detine un pachet de 51 la suta din actiunile societatii Daewoo Automobile Romania de la Craiova. Diferenta de 49 la suta din capitalul social apartine Automobile Craiova, la care statul controleaza 72,4 la suta din actiuni. In luna aprilie 2006, Ministerul Economiei si Comertului a estimat ca in 2006 Daewoo Automobile Romania va produce peste 25.000 de automobile, in crestere cu 12 la suta fata de anul trecut, aproximativ 122.000 de motoare (plus 182 la suta comparativ cu 2005) si 172.000 de cutii de viteze (mai mult cu 41 la suta fata de anul precedent).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2089 :: 17.85MB