General Motors a fost lider de piata in China, in ultimii sase ani, vanzand masini sub marca Baojung, Buick, Cadillac, Chevrolet, Jiefang, Opel si Wuling.
Pe 17 octombrie, producatorul din Detroit a anuntat ca a vandut mai mult de 2 milioane de vehicule pe piata cea mai mare din lume, de la 1 ianuarie.
Acesta este al doilea an consecutiv in care GM reuseste sa ajunga la vanzari de peste 2 milioane in China, numai ca de data aceasta cele 2 milioane s-au vandut ceva mai repede fata de 2010, cand acest lucru s-a realizat pe 4 noiembrie.
Kevin Wale, presedinte si director executiv al GM China Group, a declarat: "Aceasta este o alta realizare de exceptie pentru GM.
Marcile noastre cheie si multe dintre produsele noastre au continuat sa inregistreze cereri record in ciuda concurentei intense. "
Comparativ cu 2010, vanzarile Cadillac au crescut cu un uluitor 73%, Buick cu 24%, iar Chevrolet cu 18%.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!