No SSO cookie

GM a trimis notificari de terminare catre 1100 de reprezentante

voteaza
(0/ 0)
GM a trimis notificari de terminare catre 1100 de reprezentante
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

General Motors a trimis notificari de terminare catre 1100 de reprezentante din intreaga SUA!

 
 
La scurt timp dupa ce Chrysler a anuntat ca isi va inchide aproape 800 de reprezentante sau aproape un sfert din intreaga sa retea de vanzari din SUA, General Motors a trimis o notificare de terminare catre 1100 din cele 6000 de reprezentante ale sale. Conform purtatorului de cuvant al GM, Susan Garontakos, reprezentantele ce au primit notificari sunt instiintate de starea contractelor lor, mai precis de faptul ca acestea nu vor fi prelungita dupa ce acestea vor expira in octombrie 2010. Aceasta mutare este parte a unei scheme mai mari de a taia din reteaua de reprezentante ale GM cu mai mult de 40% pana la 3600 de reprezentante pana la sfarsitul anului 2010 deoarece General Motors se chinuie sa evite falimentul in urma unui termen limita stabilit de guvernul american. Restul reducerilor vor veni din vanzarea brandurilor Hummer, Saab si Saturn ce controleaza in jur de 600 de reprezentante, taierea Pontiac ce are in jur de 35 de reprezentante si inchiderea numarului necesar ramas de reprezentante prin negociere de vanzare-cumparare directa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2586 :: 18.68MB