Gliocladium roseum - O descoperire proftabila?

voteaza
(0/ 0)
Gliocladium roseum - O descoperire proftabila?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O ciuperca recent descoperita ar putea fi raspunsul la problema carburantilor!

Ideea de utiliza organisme microscopice care sa transforme diverse substante organice, in special de natura vegetala, in solutii care pot fi utilizate pe post de combustibili, nu este una noua. Cu toate acestea, principala problema ale acestor microorganisme este ca sunt foarte pretentioase, avand nevoie de anumite plante si de anumite cantitati pentru a putea produce ceva utilizabil. Aici intervine subiectul articolului: a fost gasita o specie de fungus care nu are acelasi apetit capricios. Descoperita in jungla patagoniana, mica ciuperca este speciala prin faptul ca poate transforma orice materie vegetala in substante petrochimice, care pot fi utilizate pe post de combustibili. Asadar, cercetatori de la numeroase institutii din intreaga lume lucreaza actualmente la metode pentru a face mica vietuitoare sa cearna cantitati masive de combustibili ecologici, insa tot ei ne atrag atentia ca va mai trece o buna perioada de timp pana cand vor reusi aceasta performanta. In final, sa speram ca aceasta descoperire va face parte din solutia finala impotriva incalzirii globale si a utilizarii de combustibili fosili.

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

MINI Cooper S F56

Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum