No SSO cookie

Geneva LIVE: Wiesmann Spyder Design Study Concept

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Wiesmann Spyder Design Study Concept
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Germanii de la Wiesmann au prezentat la Geneva cel mai nou studiu de design al lor, denumit Spyder. Daca v-ati indragostit deja de acest model din fotografiile alaturate, avem cateva vesti proaste pentru voi.

 
 


In primul rand, este posibil sa aveti o problema cu vederea, nediagnosticata inca. In al doilea rand, Spyder este si 99% va ramane un studiu. Chiar presupunand de dragul procentului ramas ca lui Spyder i s-ar da, azi achiar, unda verde pentru a intra in fabricatie, tot ne-ar apuca 2013 inainte ca primele unitati manufacturate sa paraseasca atelierul din Dulmen.


Decapotabila cu doua locuri ar avea desigur potential pe un circuit cu multe linii drepte, fie si daca ne luam numai dupa datele tehnice comunicate de germani. Un motor V8 ce livreaza nu mai putin de 420 CP este amplasat central, in timp ce greutatea totala a masinii a fost mentinuta sub 1.000 kg prin eliminarea - simplu, nu? - usilor, a geamurilor si a parbrizului.

Drept rezultat, sprintul 0-100 km/h s-ar realiza in mai putin de 4 secunde, Wiesmann Spyder putand accelera dupa aceea pana la o viteza maxima de 290 km/h. La viteza aceea, adaugati problemelor de mai sus si una foarte grava, la coloana vertebrala...

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9513 :: 17.8MB