No SSO cookie

Geneva LIVE: Toyota FT-86 II Concept

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Toyota FT-86 II Concept
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inca din primavara anului 2009 se soptea pe la colturi ca Toyota si Subaru vor sa dezvolte in comun si sa lanseze un nou model sport "ieftin”. Aceste zvonuri au fost confirmate anul trecut prin prezentarea conceptului FT-86 (I), japonezii venind la Geneva 2011 cu versiunea "99% gata” a noului model, prevazut a intra in productie in a doua jumatate a acestui an in "State” si in 2012 pe piata europeana.

 
 



Cu un spate “scurt” foarte asemanator cu cel al clasicei 2000 GT si cu o parte frontala avantata ce pare o evolutie a lui FT-HS (Detroit 2010), aspectul noului model va fi extrem de placut celor familiarizati - si de ce nu, pasionati - de celebra Supra Mark III.

Iar cand scoatem in evidenta aceste asemanari, nu o facem pentru ca sunt niste lucruri negative, ba chiar dimpotriva. Masina arata foarte bine din lateral, este agresiva in partea frontala si are un spate modern si, cel mai bun lucru, elementele prezente pe concept vor fi pastrate si in versiunea de productie.


La 4,23 m lungime, ampatament de peste 2,5 metri si aproape 1,8 metri latime, FT-86 II este foarte aproape de dimensiunile actualului Subaru Impreza STI, iar alaturarea celor doua nume nu este, in cazul de fata, intamplatoare. Chiar daca Subaru nu a anuntat inca detalii despre propria versiune a acestui concept, ne putem deja permite sa tragem concluzia ca nici ei nu sunt departe de prezentarea unei versiuni proprii.
Asta, mai ales datorita faptului ca FT-86 II are montat sub capota un motor boxer montat central-fata, cuplat la o transmisie manuala cu sase rapoarte, un tipar pe care orice posesor de Subaru o sa il recunoasca...


Neoficial, pentru ca oficialii Toyota nu au fost generosi cu informatiile despre motor (doar nu e al lor, nu?), va spunem ca cele doua modele-gemene vor fi disponibile cu motoare boxer fie aspirate, fie supraalimentate prin turbina, vor avea tractiune 2x4 (pe puntea spate) sau integrala si ca preturile vor porni, in Japonia, de la 25.000 de dolari. Puterile vor porni de la 220 CP si vor ajunge la 300 CP, pentru versiunea 4x4 de top.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.1290 :: 22.21MB