No SSO cookie

GENEVA LIVE: Standul TechArt

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Standul TechArt
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Techart este un tuner german specializat pe crearea unor pachete de performanta si pachete aerodinamice pentru modelele Porsche. Anul acesta a prezentat pachete de tuning pentru modelele Porsche Panamera, 911 Cabriolet si noul Cayenne.

 
 
Pachetul GrandGT Carbon creat pentru Panamera are la baza un pachet aerodinamicdeosebit, tunerul oferind clientilor optiunea de a alege un pachet de performanta dintre cele create pana acum.

Pachetul aerodinamic este format dintr-o noua bara frontala dotata cu guri de aerisire, o grila din carbon, o noua capota, praguri laterale sportive, un eleron montat pe plafon si un difuzor spate. Pachetul exterior este completat un de un nou set de jante din aliaj usor, lumini de zi si stopuri cu sistem LED si o serie de insertii din carbon.

In ceea ce priveste interiorul, Techart a optat pentru o combinatie de Alcantara si diferite insertii de carbon care se regasesc pe consola centrala, bord si panourile usilor.

Modelul Porsche 911 Cabrio este disponibil cu doua pachete de performanta: de 570 CP si de 620 CP. Primul pachet permite o accelerare de la 0-100 km/h in 3.2 secunde, iar al doilea atinge 0-100 km/h in 2.9 secunde.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
4.9351 :: 22.22MB