No SSO cookie

Geneva LIVE: Standul Bentley

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Standul Bentley
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

OK, vom spune inca de la inceput ca standul ilustrului producator britanic (sau german, daca ne luam dupa proprietar) a avut doar doua exponate care sunt, de fapt, aproape acelasi lucru. Mai exact, Bentley Supersport Convertible si Bentley Supersports Convertible ISR.

 
 


Practic, doar 10 cai-putere stau intre cele doua, daca nu punem la socoteala cateva autocolante. De ce a ales Bentley sa faca asa ceva? Din cateva motive. In primul rand, Geneva este un salon prea important pentru a iti permite sa te prezinti la el cu mana goala. In al doilea rand, noul Continental GT este deja lansat si la vanzare si va mai trece ceva apa pe sub podurile Tamisei inainte de a vedea un nou GTC sau un nou Flying Spur.

In sfarsit, in al treilea si probabil nu in ultimul rand, multiplul campion mondial Juha Kankkunen a condus, cu doar cateva saptamani in urma, un Supersports Convertible, pe o Mare Baltica inghetata bocna, pana la viteza de 325 km/h. Juha a batut astfel propriul record, inregistrat in 1999 cu un Bentley Continental GT.

Era deci timpul pentru ceva nou la Geneva 2011 si astfel a aparut super-exclusivul Bentley Supersports Convertible ISR. ISR, de la Ice Speed Record si super-exclusiv pentru ca doar 100 de exemplare vor fi produse din aceasta versiune.

In rest, aproape aceleasi lucruri deja cunoscute - motor W12 twin-turbo de 6 litri, tractiune integrala, frane cu discuri de ceramica etc. -  si o singura cifra diferita fata de cazul modelului de serie: puterea maxima, 631 CP si nu 621 CP. Pretul editiei limitate se lasa inca asteptat, dar ce mai conteaza pentru potentialii clienti ai unui Bentley ISR cateva zeci de mii de lire sterline in plus fata de versiunea standard?

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.7426 :: 22.21MB