No SSO cookie

Geneva LIVE: Standul Bentley

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Standul Bentley
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

OK, vom spune inca de la inceput ca standul ilustrului producator britanic (sau german, daca ne luam dupa proprietar) a avut doar doua exponate care sunt, de fapt, aproape acelasi lucru. Mai exact, Bentley Supersport Convertible si Bentley Supersports Convertible ISR.

 
 


Practic, doar 10 cai-putere stau intre cele doua, daca nu punem la socoteala cateva autocolante. De ce a ales Bentley sa faca asa ceva? Din cateva motive. In primul rand, Geneva este un salon prea important pentru a iti permite sa te prezinti la el cu mana goala. In al doilea rand, noul Continental GT este deja lansat si la vanzare si va mai trece ceva apa pe sub podurile Tamisei inainte de a vedea un nou GTC sau un nou Flying Spur.

In sfarsit, in al treilea si probabil nu in ultimul rand, multiplul campion mondial Juha Kankkunen a condus, cu doar cateva saptamani in urma, un Supersports Convertible, pe o Mare Baltica inghetata bocna, pana la viteza de 325 km/h. Juha a batut astfel propriul record, inregistrat in 1999 cu un Bentley Continental GT.

Era deci timpul pentru ceva nou la Geneva 2011 si astfel a aparut super-exclusivul Bentley Supersports Convertible ISR. ISR, de la Ice Speed Record si super-exclusiv pentru ca doar 100 de exemplare vor fi produse din aceasta versiune.

In rest, aproape aceleasi lucruri deja cunoscute - motor W12 twin-turbo de 6 litri, tractiune integrala, frane cu discuri de ceramica etc. -  si o singura cifra diferita fata de cazul modelului de serie: puterea maxima, 631 CP si nu 621 CP. Pretul editiei limitate se lasa inca asteptat, dar ce mai conteaza pentru potentialii clienti ai unui Bentley ISR cateva zeci de mii de lire sterline in plus fata de versiunea standard?

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1752 :: 22.18MB