No SSO cookie

Geneva LIVE: Standul Bentley

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Standul Bentley
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

OK, vom spune inca de la inceput ca standul ilustrului producator britanic (sau german, daca ne luam dupa proprietar) a avut doar doua exponate care sunt, de fapt, aproape acelasi lucru. Mai exact, Bentley Supersport Convertible si Bentley Supersports Convertible ISR.

 
 


Practic, doar 10 cai-putere stau intre cele doua, daca nu punem la socoteala cateva autocolante. De ce a ales Bentley sa faca asa ceva? Din cateva motive. In primul rand, Geneva este un salon prea important pentru a iti permite sa te prezinti la el cu mana goala. In al doilea rand, noul Continental GT este deja lansat si la vanzare si va mai trece ceva apa pe sub podurile Tamisei inainte de a vedea un nou GTC sau un nou Flying Spur.

In sfarsit, in al treilea si probabil nu in ultimul rand, multiplul campion mondial Juha Kankkunen a condus, cu doar cateva saptamani in urma, un Supersports Convertible, pe o Mare Baltica inghetata bocna, pana la viteza de 325 km/h. Juha a batut astfel propriul record, inregistrat in 1999 cu un Bentley Continental GT.

Era deci timpul pentru ceva nou la Geneva 2011 si astfel a aparut super-exclusivul Bentley Supersports Convertible ISR. ISR, de la Ice Speed Record si super-exclusiv pentru ca doar 100 de exemplare vor fi produse din aceasta versiune.

In rest, aproape aceleasi lucruri deja cunoscute - motor W12 twin-turbo de 6 litri, tractiune integrala, frane cu discuri de ceramica etc. -  si o singura cifra diferita fata de cazul modelului de serie: puterea maxima, 631 CP si nu 621 CP. Pretul editiei limitate se lasa inca asteptat, dar ce mai conteaza pentru potentialii clienti ai unui Bentley ISR cateva zeci de mii de lire sterline in plus fata de versiunea standard?

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.1481 :: 17.88MB