No SSO cookie

Geneva LIVE: Peugeot 308 Facelift

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Peugeot 308 Facelift
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Au trecut deja patru ani de la lansarea lui Peugeot 308, deci era timpul pentru cel putin un facelift, prezentat in aceste zile, in premiera, la Geneva 2011.

 
 

Pentru un model precum Peugeot 308 (ale carui vanzari au depasit deja pragul de 900.000 de unitati), mentinerea interesului clientilor este una dintre prioritatile companiei. Iar unul dintre instrumentele prin care francezii pot face acest lucru este sa imbunatateasca periodic atat aspectul exterior al masinii, cat si performantele in ceea ce priveste oferirea unui consum redus de combustibil.

Cele doua zone sunt de altfel si cele la care “noul” Peugeot 308 a fost “lucrat”. In exterior, cei familiarizati cu conceptul SR1 vor recunoaste imediat cateva elemente de design, alaturi de unele dintre trasaturile lui 508. In plus, atat farurile, cat si stopurile, beneficiaza de prezenta tehnologiei LED.

In privinta specificatiilor tehnice, desi nu sunt oferite noi motoare, cele vechi au fost imbunatatite in ceea ce priveste consumul si, foarte important, nivelul de poluare. De exemplu, propulsorul de 1,6 litri e-HDi ofera un nivel de poluare de doar 95g/km CO2 - cel mai redus nivel din intreaga clasa compacta, potrivit oficialilor Peugeot. Mai mult, inginerii francezi au reusit sa reduca, in medie, greutatea lui 308 cu 25 de kilograme, iar coeficientul aerodinamic a fost adus la un nivel de 0,28.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3830 :: 22.2MB