No SSO cookie

GENEVA LIVE: Noul Volvo V60 Hybrid

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Noul Volvo V60 Hybrid
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volvo a prezentat la Geneva in premiera mondiala noul V60 Hybrid.Noul model functioneaza pe baza unui sistem diesel-electric. Producatorul suedez doreste sa atraga o clientela cat mai variata, iar segmentul hibrid ar putea fi solutia.

 
 
Noul Volvo V60 este considerat primul diesel plug-in hybrid din lume si este rezultatul colaborarii dintre Volvo si Vattenfall. Noul model promite un consum de carburant si  emisii extrem de mici, iar performantele sunt iesite din comun pentru un model hibrid.

Modelul Volvo V60 hibrid este dotat cu un propulsor diesel de 2.4 litri capabil sa dezvolte 215 CP si cuplu de 440 Nm si un motor electric de 70 CP si 200 Nm. Propulsorul diesel actioneaza rotile frontale, iar cel electric rotile spate. Cele doua motoare pot functiona independent sau in acelasi timp, astfel functionand ca un sistem de tractiune integrala.

Noul hibrid suedez are o autonomie electrica de 50 km si o autonomie combinata de 1200 km. Volvo a declarat ca incarcarea bateriei poate dura intre 3 si 7.5 ore in functie de tipul de alimentare. Consumul mediu este de 1.9 litri/100 km, iar emisiile de 49 g CO2/km. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 6.9 secunde.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5664 :: 17.87MB