No SSO cookie

GENEVA LIVE: Noul Ford B-Max

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Noul Ford B-Max
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul concept B-Max prefigureaza in linii mari modelul de serie care va intra in productie in urmatorii doi ani, model care va fi realizat la fabrica din Craiova. Noul B-Max este un MPV cu cinci locuri care va inlocui actualul Fusion.

 
 

Ford doreste sa ofere clientilor sansa de a alege modelul care-i caracterizeaza cel mai bine, iar noul B-Max ar putea fi o alternativa pentru modelele rivale precum Volkswagen Touran sau Opel Meriva.

In ceea ce priveste design-ul exterior, noul MPV Ford urmeaza aceleasi linii ca si noul Focus si C-Max. Spre deosebire de alte masini de familie, noul B-Max a renuntat la stalpul intermediar, Ford declarand ca astfel pasagerii au acces mai facil.

Noul B-Max masoara in lungime putin peste 4 metri, cu 110 mm mai mult decat modelul Fiesta cu cinci usi. Ford a declarat ca spatiul este mai mult decat sufficient pentru cinci adulti, iar spatiul de depozitare poate fi marit la 2.35 m lungime, cu scaunele spate rabatate.

Conceptul Ford B-Max este dotat cu un propulsor pe benzina de 1.0 litri cu trei cilindri. Propulsorul beneficiaza atat de tehnologia de supraalimentare, cat si de cea Start and Stop. Noul propulsor ar putea inlocui actualele propulsoare cu patru cilindri, dar este inca in faza de testare.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.5231 :: 22.24MB