No SSO cookie

GENEVA LIVE: Lexus LFA Nurburgring Edition

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Lexus LFA Nurburgring Edition
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Puternicul Lexus LFA este primul supercar realizat de catre niponi. Acestia au pregatit pentru Geneva o editie limitata numita Nurburgring Edition. Noul pachet aduce o serie de imbunatatiri mecanice si estetice care imbunatatesc performantele supercarului japonez.

 
 
Lexus LFA va fi produs intr-o serie limitata de 500 de exemplare, dintre care 50 vor fi dotate cu noul pachet sportiv Nurburgring. Pachetul consta intr-o serie de imbunatatiri mecanice si estetice exterioare.

Propulsorul V10 de 4.8 litri a primit un surpllus de 10 CP, astfel ca acum dezvolta o putere maxima de 562 CP. Acest plus de putere se datoreaza folosirii unui nou sistem de evacuare. Inginerii Lexus au imbunatatit si transmisia, schimbarea vitezei a fost redusa de la 0.2 secunde la 0.15 secunde.

Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 3.7 secunde, iar viteza maxima este de 325 km/h. Printre modificarile mecanice amintim si suspensia imbunatatita si jantele de performanta.

Designul exterior a suferit modificari minore, modelul LFA primind o bara frontala noua, un eleron mai performant si noile culori Black, Matte Black si Whitest White. Lexus a declarat ca toti clientii care achizitioneaza aceasta editie limitata vor primi acces la Nurburgring timp de un an si o zi de pregatire alaturi de un instructor.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.2902 :: 17.88MB