No SSO cookie

GENEVA LIVE: Lexus CT 200 Hybrid

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Lexus CT 200 Hybrid
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu toate ca nu mai este o premiera, Lexus a prezentat la Geneva si noul CT 200h, primul hatchback hibrid si in acelasi timp si primul hatchback premium. Noul Lexus CT 200h conduce segmentul compact din punct de vedere al dotarilor de siguranta.

 
 
Noul CT-200h este primul model din clasa sa care este dotat cu sistemul Pre-Crash, Adaptive Cruise Control si airbag-uri pentru genunchi. Lexus CT-200h este un hatchback hibrid si este cel mai dotat model din clasa sa.  Lexus doreste sa deschida un nou segment de piata si sa extinda gama de modele hibride.

Design-ul interior prezinta un bord asimetric, impartit in doua parti. Partea de sus este o zona de Display, care este compusa dintr-un monitor multifunctional de 8 inchi, iar partea de jos este o zona de control (Operation), formata din schimbatorul de viteze si sistemul Remote Touch.

Propulsorul folosit este unul VVTi de 1.8 litri, care functioneaza in paralel cu un motor electric. Noul Lexus CT-200h foloseste acelasi sistem Hibrid Synergy Drive ca si modelul Toyota Prius. Modelul CT-200h va avea o putere combinata apropiata de cea a modelului Prius, aproximativ 140 CP. Transmisia folosita este cea continua de la Lexus, care face schimbarea treptelor de viteze insesizabila.

Siguranta
pasiva si activa

Sistemul Pre-Crash este o premiera pentru segmentul compact si este un sistem care anticipeaza posibilitatea unui accident, atentioneaza soferul si il ajuta pe acesta in procesul de franare si activeaza pretensionarea centurilor de siguranta. Sistemul functioneaza pe baza unui radar, care scaneaza drumul dinaintea masinii.

Sistemul Adaptive Cruise Control functioneaza impreuna cu sistemul Pre-Crash. Acesta incetineste masina in caz ca distanta optima fata de masina din fata nu este suficienta pentru a opri masina in siguranta. De indata ce drumul se elibereaza, sistemul aduce masina la viteza initiala.

Sistemul Electronically Controlled Braking-Regeneration ( ECB-R) functioneaza atat ca si un ajutor la franare, cat si ca si regenerare a energiei prin procesul de incetinire sau franare a masinii. Energia este stocata in baterii Li-Ion si ajuta la alimentarea motorului electric

Siguranta pasiva este formata din 8 airbag-uri, inclusiv airbag-uri de genunchi pentru sofer si pasager, airbag-uri cu deschidere in 2 etape, airbag-uri laterala si de tip cortina.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.7164 :: 17.88MB