No SSO cookie

GENEVA LIVE: Lexus CT 200 Hybrid

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Lexus CT 200 Hybrid
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu toate ca nu mai este o premiera, Lexus a prezentat la Geneva si noul CT 200h, primul hatchback hibrid si in acelasi timp si primul hatchback premium. Noul Lexus CT 200h conduce segmentul compact din punct de vedere al dotarilor de siguranta.

 
 
Noul CT-200h este primul model din clasa sa care este dotat cu sistemul Pre-Crash, Adaptive Cruise Control si airbag-uri pentru genunchi. Lexus CT-200h este un hatchback hibrid si este cel mai dotat model din clasa sa.  Lexus doreste sa deschida un nou segment de piata si sa extinda gama de modele hibride.

Design-ul interior prezinta un bord asimetric, impartit in doua parti. Partea de sus este o zona de Display, care este compusa dintr-un monitor multifunctional de 8 inchi, iar partea de jos este o zona de control (Operation), formata din schimbatorul de viteze si sistemul Remote Touch.

Propulsorul folosit este unul VVTi de 1.8 litri, care functioneaza in paralel cu un motor electric. Noul Lexus CT-200h foloseste acelasi sistem Hibrid Synergy Drive ca si modelul Toyota Prius. Modelul CT-200h va avea o putere combinata apropiata de cea a modelului Prius, aproximativ 140 CP. Transmisia folosita este cea continua de la Lexus, care face schimbarea treptelor de viteze insesizabila.

Siguranta
pasiva si activa

Sistemul Pre-Crash este o premiera pentru segmentul compact si este un sistem care anticipeaza posibilitatea unui accident, atentioneaza soferul si il ajuta pe acesta in procesul de franare si activeaza pretensionarea centurilor de siguranta. Sistemul functioneaza pe baza unui radar, care scaneaza drumul dinaintea masinii.

Sistemul Adaptive Cruise Control functioneaza impreuna cu sistemul Pre-Crash. Acesta incetineste masina in caz ca distanta optima fata de masina din fata nu este suficienta pentru a opri masina in siguranta. De indata ce drumul se elibereaza, sistemul aduce masina la viteza initiala.

Sistemul Electronically Controlled Braking-Regeneration ( ECB-R) functioneaza atat ca si un ajutor la franare, cat si ca si regenerare a energiei prin procesul de incetinire sau franare a masinii. Energia este stocata in baterii Li-Ion si ajuta la alimentarea motorului electric

Siguranta pasiva este formata din 8 airbag-uri, inclusiv airbag-uri de genunchi pentru sofer si pasager, airbag-uri cu deschidere in 2 etape, airbag-uri laterala si de tip cortina.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.0664 :: 22.21MB