No SSO cookie

Geneva LIVE: Lamborghini a prezentat Murcielago LP 670-4 SuperVeloce

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Lamborghini a prezentat Murcielago LP 670-4 SuperVeloce
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lamborghini a adus in lumea automobilistica o noua bestie, in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Iata noul Murcielago LP 670-4 SuperVeloce!

 
 

Lamborghini a folosit Salonul Auto de la Geneva pentru a renaste un nume celebru pentru marca italiana: SuperVeloce (SV). Astfel, Lamborghini a dezvelit oficial noul Murcielago LP 670-4 SuperVeloce,un model construit pentru viteza, conform celor spuse de oficialii italieni.

 

Folosirea  fibrei de carbon si a altor materiale usoare la constructia noului model, a facut posibil ca  Murcielago LP 670-4 SuperVeloce sa aiba o masa usoara.
Spoilerul fata, eleronul masiv din partea posterioara si deflectorul spate sunt cateva exemple care poarta haina fibrei de carbon.

 

Noul supercar al casei italiene este dotat cu un motor V12 de 6.5 litri din care inginerii marcii Lamborghini au reusit sa stoarca o putere de 670 de cai si un cuplu maxim de 660 Nm. Cu un asemenea bagaj de dotari, noul  Murcielago LP 670-4 SuperVeloce este capabil sa sprinteze de la 0 la 100 km/h in 3.2 secunde si poate ajunge la viteza maxima de 342 km/h.

 

Noul model este prevazut cu cutie de viteze automata, in varianta standard, optional, clientii putand opta pentru o cutie manuala cu 6 rapoarte. 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3471 :: 22.2MB