No SSO cookie

GENEVA LIVE: Conceptul Volkswagen Bulli

voteaza
(0/ 0)
GENEVA LIVE: Conceptul Volkswagen Bulli
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a prezentat in cadrul Salonului Auto de la Geneva a doua versiune a conceptului Microbus, concept prezentat prima data in 2001. Noul Volkswagen Bulli este inspirat de primul Transporter lansat in anii '50.

 
 
Conceptul Volksagen Bulli poarta numele primului Transporter T1 lansat in Germania in anii '50. Acesta a fost unul dintre cele mai populare modele germane si are un numar mare de iubitori chiar si azi, fiind una dintre masinile cele mai populare pentru renovare si camping. Se pare ca Volkswagen doreste sa se apropie de realizarea unui model de productie.

Noul Volkswagen Bulli masoara 3.99 m lungime, 1.75 m latime si 1.7 m inaltime si poata acomoda cu usurinta sase adulti. Puterea vine de la un motor electric de 85 kW care alimenteaza o baterie de 40 kWh. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 11.6 secunde, viteza maxima este limitata electronic la 140 km/h, iar autonomia este de 300 km/incarcare.

Surse din interiorul companiei indica faptul ca noul Volkswagen Bulli ar putea intra in productie si ar putea fi realizata fie pe platforma noului Golf, fie pe cea a noului Passat realizat pentru piata din SUA. Spatiul motor poate acomoda cu usurinta si un propulsor pe benzina sau diesel de 1.4 litri.

Andrei Monenciu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.7881 :: 22.22MB