No SSO cookie

Geneva LIVE: Cadillac ULC, debut si in Europa

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Cadillac ULC, debut si in Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Americanii au prezentat Cadillac Urban Luxury Concept (ULC) la Salonul Auto de la Los Angeles de anul trecut, dar asta nu i-a impiedicat sa vina cu acest concept si la Geneva 2011. Si, spunem, noi, bine au facut, doua premiere nu strica niciodata, chiar daca una este doar europeana...

 
 


Cadillac ULC ar reprezenta, potrivit oficialilor americani, o dovada ca poti avea lux si la diminutiv, cel putin din punctul de vedere al dimensiunilor exterioare ale masinii. Fiind un concept, nu putem fi decat de acord cu cei de la Cadillac, mai ales ca masina este totusi impresionanta prin prisma designului exterior, al celui interior si al dotarilor disponibile. In momentul in care versiunea de serie a modelului va apare pe piata - daca se va intampla vreodata acest lucru, bineinteles - vom discuta altfel...


Pana atunci, va mai spunem doar ca la cei 3,83 metri lungime, ULC ofera surprinzator de mult spatiu in interior, Cadillac reusind aceasta performanta prin “impingerea” rotilor mult catre colturile masinii si lasand suficient loc pentru ca patru adulti sa stea foarte confortabil si sa se bucure de dotarile high-tech si de, potrivit companiei, “Cadillac finest” la capitolul materiale folosite la interior.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.8602 :: 22.21MB