BMW a prezentat la Salonul Auto de la Geneva conceptul Seria 5 GT, din care va lua nastere modelul de serie Progressive Activity Sedan. Pe langa elementele stilistice preluate din experienta ultimilor ani la BMW, noul Seria 5 GT se remarca ca un vehicul situat intre Seria 7 si modelele SUV, avand o lungime de 4.998 mm si o inlatime de 1.555 mm.
Conceptul Seria GT va inlocui actualul Seria 5, productia versiunii de serie urmand sa inceapa intr-un an de zile. Principala caracteristica a proiectarii noului Seria GT a fost versatilitatea. Interiorul este proiectat plecand de la ideea impartirii spatiului intre pasageri si portbagaj. Spatiul de depozitare al portbagajului atinge 430 de litri in varianta normala si ajunge la 1650 de litri dupa rabatarea scaunelor din spate. Procesul de rabatare se poate realiza electric sau manual.
Noul Seria 5 GT preia de la limuzina Seria 7 blocurile optice si stopurile de lumini si designul partii frontale, in timp ce profilul de coupe este inspirat din designul modelului X6.
Text: Robert Gherghe
Foto: Cristian Szilvassy
LIVE GENEVA 2009!
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!