No SSO cookie

Geneva LIVE: Audi A1 e-tron, primele date oficiale

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Audi A1 e-tron, primele date oficiale
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a dat publicitatii primele date oficiale ale conceptului A1 e-tron.

 
 
Iata si primele detalii oficiale despre A1 e-tron, date publicitatii de catre Audi. Dupa cum se stie, Audi A1 e-tron foloseste o schema electrica de inalta performanta, similara celei de pe Chevrolet Volt, dar spre deosebire de acesta, este dotat in plus, cu un motor/generator electric rotativ, de tip Wankel, care are rolul de a incarca bateria dupa ce masina a fost decuplata de la sistemul electric de incarcare.

Conform datelor obtinute de la producator, motorul Wankel este montat in partea spate a masinii, in spatele sistemului de acumulatori, care este pozitionat practic sub locurile din spate.

Pachetul lithium ion de acumulatori are o capacitate de 12 kw/h si asigura o autonomie de 48 km cu o singura incarcare. Fata de greutatea acumulatorilor de pe conceptul original e-tron, care cantareau peste 450 kg, noul sistem de acumulatori are doar 150 kg.

Motorul electric asigura o putere de 45 kW, sau 61 CP si o putere maxima de 75 kW sau 102 CP, disponibila pe distante scurte, suficient sa asigure o accelerare de numai 10 secunde de la 0 la 100 km/h.
Motorul si restul ansamblelor electrice se gasesc sub capota fata a masinii, unde in mod normal s-ar fi aflat motorul cu ardere interna al acesteia.

Motorul aditional Wankel cantareste 70 kg. si ocupa doar 254 centimetri cubi. Acesta este amplasat sub podeaua portbagajului de la modelul A1. La un regim de functionare constanta de 5000 rpm, motorul rotativ extinde autonomia Audi A1 e-tron la 210 km. De ce nu mai mult? Rezervorul de benzina are o capacitate de numai 12 litri. Cu motorul Wankel in functiune, Audi pretinde ca A1 e-tron are un consum de 1,9 l/100 km.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.0465 :: 22.22MB