No SSO cookie

Geneva LIVE: Audi A1 e-tron, primele date oficiale

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Audi A1 e-tron, primele date oficiale
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a dat publicitatii primele date oficiale ale conceptului A1 e-tron.

 
 
Iata si primele detalii oficiale despre A1 e-tron, date publicitatii de catre Audi. Dupa cum se stie, Audi A1 e-tron foloseste o schema electrica de inalta performanta, similara celei de pe Chevrolet Volt, dar spre deosebire de acesta, este dotat in plus, cu un motor/generator electric rotativ, de tip Wankel, care are rolul de a incarca bateria dupa ce masina a fost decuplata de la sistemul electric de incarcare.

Conform datelor obtinute de la producator, motorul Wankel este montat in partea spate a masinii, in spatele sistemului de acumulatori, care este pozitionat practic sub locurile din spate.

Pachetul lithium ion de acumulatori are o capacitate de 12 kw/h si asigura o autonomie de 48 km cu o singura incarcare. Fata de greutatea acumulatorilor de pe conceptul original e-tron, care cantareau peste 450 kg, noul sistem de acumulatori are doar 150 kg.

Motorul electric asigura o putere de 45 kW, sau 61 CP si o putere maxima de 75 kW sau 102 CP, disponibila pe distante scurte, suficient sa asigure o accelerare de numai 10 secunde de la 0 la 100 km/h.
Motorul si restul ansamblelor electrice se gasesc sub capota fata a masinii, unde in mod normal s-ar fi aflat motorul cu ardere interna al acesteia.

Motorul aditional Wankel cantareste 70 kg. si ocupa doar 254 centimetri cubi. Acesta este amplasat sub podeaua portbagajului de la modelul A1. La un regim de functionare constanta de 5000 rpm, motorul rotativ extinde autonomia Audi A1 e-tron la 210 km. De ce nu mai mult? Rezervorul de benzina are o capacitate de numai 12 litri. Cu motorul Wankel in functiune, Audi pretinde ca A1 e-tron are un consum de 1,9 l/100 km.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0315 :: 17.8MB