No SSO cookie

GENEVA 2015: Noul Honda Jazz

voteaza
(0/ 0)
GENEVA 2015: Noul Honda Jazz
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

A treia generație a modelului de clasă mică Honda va debuta oficial la Salonul Auto de la Geneva și va folosi noua platformă globală Honda de segment B. Prezentat sub formă de concept la Salonul Auto de la Paris din 2014, a treia generație Jazz se va lansa în versiune de serie în cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie, alături de noul HR-V, noul Civic Type R și supercar-ul Honda NSX.

 
 

În stilul inaugurat de prima generație Jazz, noul model păstrează abordarea tip monovolum a caroseriei cu scopul de a oferi valori generoase în materie de spațiu interior, dar adaugă elemente de design ce caracterizează noua identitate de brand Honda. Noua platformă de segment B (folosită și de crossover-ul HR-V) include o serie de inovații structurale importante, toate cu scopul de a optimiza la maxim raportul între dimensiunile exterioare și cele interioare. Rezervorul de carburant a fost plasat în partea din față a mașinii, situație ce permite integrarea sistemului de rabatare a banchetei Magic Seats. Noul Jazz este mai lung cu 95 mm, iar ampatamentul măsoară și el cu 30 mm în plus față de generația precedentă, dimensiuni ce permit atingerea unor valori de referință în clasă atunci când discutăm despre spațiul oferit pasagerilor (cap/genunchi/umeri).

Volumul standard al portbagajul măsoară 354 l sau 884 l cu bancheta rabatată (valorile sunt măsurate până la nivelul suprafeței vitrate), cifre ce clasează noul Jazz pe prima poziție în segmentul din care face parte. Ca volum standard, noul Jazz poate fi comparat inclusiv cu modele din clasa imediat superioară. Sistemul inovator de rabatare a banchetei intitulat Magic Seats permite clienților să plieze bancheta atât la orizontală (clasic) cât și pe verticală, ideal pentru a transporta obiecte înalte și voluminoase care nu ar putea fi stocate în portbagaj. Sistemul Magic Seats, unic în industria auto, este folosit și de modelele HR-V și Civic.

all-new_jazz_2

 

Noua platformă tehnică utilizată de Jazz a permis scăderea greutății totale a mașinii comparativ cu modelul precedent, în timp ce rigiditatea torsională a avut de câștigat. Creșterea ampatamentului, dublată de o structură nouă a suspensiei față/spate și o recalibrare a amortizoarelor generează o ținută de drum ce se remarcă prin confort și manevrabilitate. Sistemul de direcție asistat electric a trecut și el printr-un set de modificări menite să îmbunătățească feedback-ul oferit șoferului.

Noul Jazz va fi disponibil inițial cu o unitate pe benzină de 1.3 litri i-VTEC ce va produce 102 CP, care face parte din noua gamă de propulsoare avansate Earth Dreams compatibile cu standardul de poluare Euro 6. Noul propulsor va putea fi cuplat unei transmisii manuale cu 6 trepte sau automată tip CVT.

Sistemul de infotainment Honda Connect, lansat pe noul Civic și CR-V, va fi disponibil opțional pe modelul Jazz și va oferi clienților o experiență multimedia de top grație sistemului de operare Android și a procesorului grafic NVIDIA Tegra 3. Ca și modelele precizate anterior, noul Jazz va dispune în echiparea standard de sistemul de asistență CTBA (City Brake Active) ce poate frâna automat la viteze de până la 30 km/h pentru a evita sau limita efectele unui eventual incident nedorit.

Noua generație Jazz va fi disponibilă pe piața din România începând din toamna acestui an. Data exactă de lansare, prețurile și echipările vor fi comunicate ulterior.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7581 :: 18.69MB