Bara de protecție frontală, în formă de aripă, care încorporează luminile de zi cu LED, conferă un stil unic și impunător noului model. Pentru a întări personalitatea puternică a vehiculului, partea din spate atrage atenția prin suprafețele frumos modelate, cu linii orizontale care plutesc spre pasajele roților din spate, accentuate de stopurile subțiri.
Construit pe o platformă nouă, modelul beneficiază de dimensiuni interioare generoase. Compartimentarea inteligentă oferă un raport excelent al dimensiunilor exterioare și interioare, optimizând spațiul dedicat pasagerilor și cel alocat bagajelor. Cu un habitaclu încăpător și confortabil, Hyundai Tucson oferă și un portbagaj cu o capacitate de 513 litri cu bancheta spate în poziție verticală.
Gama de motorizări include două motoare pe benzina: 135 CP (1,6 litri GDI) și 176 CP (1.6 litri T-GDI) și trei propulsoare diesel: 115 CP (1,7 litri), 136 CP (2,0 litri) și 184 CP (2,0 litri). Noul motor turbo 1,6 litri
T-GDI 176 CP este asociat unei transmisii cu dublu ambreiaj în șapte trepte (7DCT) sau unei cutii manuale în șase trepte. Toate motorizările au fost adaptate normelor Euro 6.
Printre dotările oferite de Tucson se numără scaunele față încălzite și ventilate, cu o parte orizontală mai lungă pentru un suport îmbunătățit, portbagajul cu deschidere automată, în momentul în care detectează apropierea cheii de acces și sistemul inteligent de asistență la parcare cu funcție de detectare a spațiului disponibil pentru parcare.
Noul sistem de navigație este de trei ori mai rapid în comparație cu cel din generația anterioară, care echipa modelele Hyundai, fiind însoțit de un abonament gratuit pentru șapte ani la serviciile TomTom LIVE.
Noul model include numeroase dotări în materie de siguranță, precum sistemul de frânare automată de urgență, care acționează automat frâna în momentul în care detectează apropierea periculoasă a unei persoane sau a unui vehicul din față. În plus, sistemul de asistență la menținerea benzii de rulare corectează proactiv poziția volanului pentru a menține vehiculul pe mijlocul benzii sale de rulare, în timp ce sistemul de avertizare pentru traficul din spate utilizează un senzor cu acțiune 180 de grade, avertizând conducătorul auto de apropierea vehiculelor din spate. Hyundai Tucson beneficiază și de sistemul de monitorizare a unghiului mort, care urmărește traficul din jurul masinii, de funcția de detectare a limitei legale de viteză, care monitorizează panourile și semnele de circulație, amintind conducătorului auto viteza maximă cu care poate rula. Sistemul de capotă activă retrage capota vehiculului în cazul unui impact frontal cu un pieton sau un biciclist pentru a amortiza impactul.
Modelele Tucson destinate pieței din Europa vor fi produse în uzina Hyundai din Cehia, ca parte integranta a angajamentului său în regiune. Încrederea în calitatea produselor Hyundai realizate în Europa este confirmată de garanția de cinci ani fără limită de kilometri, care va însoți fiecare nou model Tucson comercializat. Acest pachet include, de asemenea, cinci ani de asistență rutieră și cinci ani de verificări periodice ale vehiculului.
Noul Tucson va fi prezentat în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Geneva 2015, urmând a fi comercializat în Europa din a doua jumătate a anului.
Date tehnice
Dimensiuni exterioare (mm)
|
Noul Tucson |
Lungime |
4.475 |
Lățime (fără retrovizoare) |
1.850 |
Înălțime |
1.645 |
Ampatament |
2.670 |
Consolă față |
910 |
Consolă spate |
895 |
Motorizări
Benzină |
Putere |
Cutie de viteze disponibilă |
1,6 litri GDI |
135 CP |
manuală, 6 trepte |
1,6 litri T-GDI |
176 CP |
manuală, 6 trepte / automată, dublu ambreiaj, 7 trepte |
Diesel |
Putere |
Cutie de viteze disponibilă |
1,7 litri |
115 CP |
manuală, 6 trepte |
2,0 litri |
136 CP |
manuală, 6 trepte / automată, 6 trepte |
2,0 litri |
184 CP |
manuală, 6 trepte / automată, 6 trepte |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!