La ediţia din acest an a Salonului Auto de la Geneva marca prezintă o nouă variantă Rally Cup a modelului său lifestyle, construit pe baza regulamentelor FIA R2.
Componente ale caroseriei de la linia de sport Opel OPC și sistemele de eliberare rapidă ale capotei şi hayonului subliniază formatul sportiv al acestui specialist în raliuri.
Adam R2 este propulsat de un motor de 1.6 litri ECOTEC 16V cu arbore cu came variabil care dezvoltă aproximativ 136 kW/185 CP și un cuplu maxim de 190 Nm în configurația sa de competiţie. Șasiul reglabil în funcţie de suprafaţa de rulare, asfalt şi pietriş, aduce setări ce garantează maximum de tracțiune și manevrabilitate dinamică. Forţa excelentă de oprire este asigurată de un sistem de frânare cu frâna de mână hidraulică "fly-off".
Cabina lui R2 are toate atributele unui vehicul de concurs profesionist. Echipamentul include o structură de siguranță integrată, scaune de competiţie Sparco compatibile Hans, cabină de pilotaj cu indicator de viteze LCD, lumină de control și computer de bord MONIT, panou de control central, lumină de citire a hărţii și stingător de incendiu electric.
După omologarea sa, ADAM R2 va fi un vehicul de de vârf pentru clienţii care doresc să participe la raliuri internaționale, fiind eligibil pentru orice campionat național din Europa.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!