La Geneva Motor Show, Kia a dat o lovitura de imagine in segmentul sport hatchback, cu noul sau Provo Concept.
Conceptul are un design modern si oarecum familiar, care ar trebui sa-i faca pe producatorii Mini Cooper si Citreon DS3 sa-si puna serioase semne de intrebare.
Cei de la Kia afirma ca sub capota conceptului se afla un hibrid alcatuit dintr-un motor de 1,6 litri, in patru cilindri, supraalimentat, care dispune de 201 CP, transmisi catre puntea fata, la care se adauga un motor electric de 44 CP care trimite puterea catre puntea spate, atunci cand soferul are nevoie de un plus de putere sau cand conditiile terenului necesita ajutorul tractiunii intergrale, simulate in acest fel. Modul electric este si al accesibil, insa numai la viteze reduse.
Interiorul vine cu o panou de bord realizat din fibra de carbon, dotat cu manometre analogice, insa cu display digital. Cele mai multe functii ale masinii sunt realizate prin intermediul unor comutatoare din aluminiu, in timp ce padelele asigura controlul treptelor de viteza.
Si daca toate acestea suna prea frumos ca sa fie adevarat,kia a anuntat ca nu are niciun gand sa aduca Provo la forma finala, adica aceea de productie de serie, ci a oferit doar un exercitiu de stil si inginerie Made in Coreea.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!