No SSO cookie

Geneva 2013: Audi A3 E-Tron

voteaza
(5/ 1)
Geneva 2013: Audi A3 E-Tron
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Audi A3 E-Tron prefateaza viitorul autonomiei acumulatorilor electrici de la Ingolstadt.

 
 

Audi a prezentat oficial, la Salonul Auto de la Geneva, modelul A3 Sportback E-Tron.

Desi nu este vorba de un model destinat productiei de serie, hibridul plug-in este un fel de avanpremiera asupra ceea ce pregateste producatorul de la Ingolstadt pentru modelele viitoare.

Hatchback-ul cu cinci usi primeste sub capota un sistem paralel de propulsie, care combina un motor termic de 1,4 litri, turbo, cu patru cilindri in linie, la care se adauga un mic motor electric integrat in transmisia automata cu sase trepte si dublu ambreiaj. In timp ce motorul pe benzina ofera 150 CP si un cuplu motor de 250 Nm, electricul aduce un aport de 100 CP si aproape 330 Nm. Producatorul afirma ca A3 E-Tron dispune de intregul cuplu motor maxim inca de la 1750 rpm, ceea ce este o performanta.

Un acumulator lithium-ion de 8,8 kWh este amplasat sub podeaua corespunzatoare locurilor din spate, completat de un sistem de racire cu lichid, destinat sa mentina pachetul electric la o temperatura optima.

Acumulatorii Audi A3 Sportback E-Tron pot fi complet incarcati intr-un imnterval de numai 2,5 ore, folosind un incarcator de 3,6 kWh, asigurand o autonomie in modul complet electric, de 50 kilometri. Vehiculul poate functiona in modul electric, combinand cele doua motoare sau numai cu cel termic, avand o autonomie de 940 kilometri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6353 :: 22.21MB