Audi a prezentat oficial, la Salonul Auto de la Geneva, modelul A3 Sportback E-Tron.
Desi nu este vorba de un model destinat productiei de serie, hibridul plug-in este un fel de avanpremiera asupra ceea ce pregateste producatorul de la Ingolstadt pentru modelele viitoare.
Hatchback-ul cu cinci usi primeste sub capota un sistem paralel de propulsie, care combina un motor termic de 1,4 litri, turbo, cu patru cilindri in linie, la care se adauga un mic motor electric integrat in transmisia automata cu sase trepte si dublu ambreiaj. In timp ce motorul pe benzina ofera 150 CP si un cuplu motor de 250 Nm, electricul aduce un aport de 100 CP si aproape 330 Nm. Producatorul afirma ca A3 E-Tron dispune de intregul cuplu motor maxim inca de la 1750 rpm, ceea ce este o performanta.
Un acumulator lithium-ion de 8,8 kWh este amplasat sub podeaua corespunzatoare locurilor din spate, completat de un sistem de racire cu lichid, destinat sa mentina pachetul electric la o temperatura optima.
Acumulatorii Audi A3 Sportback E-Tron pot fi complet incarcati intr-un imnterval de numai 2,5 ore, folosind un incarcator de 3,6 kWh, asigurand o autonomie in modul complet electric, de 50 kilometri. Vehiculul poate functiona in modul electric, combinand cele doua motoare sau numai cu cel termic, avand o autonomie de 940 kilometri.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!