No SSO cookie

Geneva 2013: Alfa Romeo 4C

voteaza
(5/ 1)
Geneva 2013: Alfa Romeo 4C
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Alfa Romeo 4C este frumos, insa nu privit direct in ochi.

 
 

In sfarsit, Alfa Romeo a prezentat la Geneva Motor Show, mult asteptatul 4C, aceasta insemnand totodata ca Ferrari nu mai este singurul producator italian care prezinta o masina cu motor amplasat central.

Alfa Romeo 4C este echipat cu un motor de 1,8  litri turbo, in patru cilindri, amplasat undeva catre mijlocul masinii. Alfa Romeo nu a dat publicitatii cifele oficiale, asa cum ne-am fi asteptat, insa motorul este o versiune care echipeaza in prezent si modelul Giulietta. In varianta deja stiuta, acesta ofera in jur de 232 CP, desi clientela 4C se asteapta la ceva mai mult.
Puterea este transmisa catre puntea spate prin intermediul unei transmisii automate, cu dublu ambreiaj, insa al carei numar de rapoarte nu a fost specificat.
Inginerii Alfa Romeo s-au straduit sa mentina silueta modelului 4C, folosind la alcatuirea acestuia materiale ca aluminiu si fibra de carbon.

Avand un sasiu din fibra de carbon, 4C are un raport putere-greutate de un cal-putere la 4 kilograme. Si desi Alfa Romeo nu a comunicat nici cifrele aferente greutatii masinii, se poate presupune ca masina are in jur de 1130 kilograme, fara incarcatura.

Masina dispune de numeroase moduri de control al tractiunii, soferul putand alege intre Dynamic, Natural, All Weather si Race.

Alfa Romeo 4C este un model extrem de frumos, insa numai atat timp cat nu este privit direct in ochi, deoarece lampile fata au un desen care este... sa zicem cel putin discutabil, daca nu ingrijorator de urat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5498 :: 22.21MB