In sfarsit, Alfa Romeo a prezentat la Geneva Motor Show, mult asteptatul 4C, aceasta insemnand totodata ca Ferrari nu mai este singurul producator italian care prezinta o masina cu motor amplasat central.
Alfa Romeo 4C este echipat cu un motor de 1,8 litri turbo, in patru cilindri, amplasat undeva catre mijlocul masinii. Alfa Romeo nu a dat publicitatii cifele oficiale, asa cum ne-am fi asteptat, insa motorul este o versiune care echipeaza in prezent si modelul Giulietta. In varianta deja stiuta, acesta ofera in jur de 232 CP, desi clientela 4C se asteapta la ceva mai mult.
Puterea este transmisa catre puntea spate prin intermediul unei transmisii automate, cu dublu ambreiaj, insa al carei numar de rapoarte nu a fost specificat.
Inginerii Alfa Romeo s-au straduit sa mentina silueta modelului 4C, folosind la alcatuirea acestuia materiale ca aluminiu si fibra de carbon.
Avand un sasiu din fibra de carbon, 4C are un raport putere-greutate de un cal-putere la 4 kilograme. Si desi Alfa Romeo nu a comunicat nici cifrele aferente greutatii masinii, se poate presupune ca masina are in jur de 1130 kilograme, fara incarcatura.
Masina dispune de numeroase moduri de control al tractiunii, soferul putand alege intre Dynamic, Natural, All Weather si Race.
Alfa Romeo 4C este un model extrem de frumos, insa numai atat timp cat nu este privit direct in ochi, deoarece lampile fata au un desen care este... sa zicem cel putin discutabil, daca nu ingrijorator de urat.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!