No SSO cookie

Geneva 2010: Koenigsegg Agera

voteaza
(0/ 0)
Geneva 2010: Koenigsegg Agera
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Koenigsegg Agera, noul supercar, are 910 CP!

 
 
Primele imagini si date oficiale ale supercarului Koenigsegg Agera, dinaintea debutului oficial de la Geneva Motor Show, au fost date publicitatii prin intermediul publicatiei GTSpirit.com.

Koenigsegg Agera reprezinta formula invingatoare. De aceea, este o evolutie a supercarului precedent, CCX, pastrand identice pana si dimensiunile acestuia.
Caroseria este alcatuita, ca si sasiul, din fibra de carbon si aluminiu, iar motorul este, in principiu acelasi V8 de 4,7 litri, ca si la modelul CCX. Diferenta este ca puterea acestuia a crescut la 910 CP si aproape 1100 Nm, ceea ce permite bolidului de numai  1287,3 kg sa atinga suta in 3,1 secunde si o viteza maxima de 389,46 km/h.

Koenigsegg a invatat in 10 ani ca succesul are rezolvarea in detalii. In completarea cutiei de viteze secventiale adaptate  si a franelor ceramice, evacuarea este realizata in intregime de catre Inconel, rezervoarele de combustibil sunt amplasate lateral pentru a asigura echilibrul greutatii si al balansului, iar carosaeria are in componenta, pe langa fibra de carbon, kevlarul.

Potrivit datelor de pana acum, Koenigsesgg planuieste sa construiasca un numar limitat de exemplare Agera, fiind vorba de un numar cuprins intre 16 si 20 anual. Precomenzile vor incepe de saptamana viitoare, iar livrarile se vor realiza in a doua jumatate a anului in curs.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3736 :: 22.19MB