No SSO cookie

Geneva: Noul Focus ST se va alatura gamei Focus înainte de sfarsitul anului

voteaza
(0/ 0)
Geneva: Noul Focus ST se va alatura gamei Focus înainte de sfarsitul anului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ford nu i-a lasat sa astepte prea mult pe pasionatii de automobile. Noul Focus ST – automobil sportiv ce dezvolta 220 CP - va fi lansat catre sfarsitul anului 2005. In cadrul Salonului de la Geneva va fi prezentat un model cu o caroserie vopsita intr-o nuanta portocalie.

 
 
[poza1s]Echipat cu un motor Duratec ST de 2,5 litri cu cinci cilindri si cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte, Focus ST va spori reputatia noului Ford Focus, impunand noi standarde pentru conceptul de “masina a soferului”. Tinuta impozanta a lui Focus ST transmite incredere. Masina este echipata cu anvelope 225/40 cu profil jos si jante din aliaj de 18x8 inch cu 5 spite. Atat designul interior, cat si cel exterior scot in evidenta performantele masinii, subliniind rafinamentul executiei si caracterul practic al automobilului. Focus ST este, in acelasi timp, un automobil confortabil pentru transportul cotidian al intregii familii. “Noul Focus a fost conceput astfel incat sa permita realizarea unor modele derivate si mai ales a unor modele extrem de performante”, a declarat Derrick Kuzak, Vicepresedintele pentru Dezvoltarea Produsului la Ford Europa. [poza2s]“Focus ST reprezinta etos-ul conceptului de “Tehnologie Sport”: un automobil pe care iti doresti sa il conduci si care ii atrage pe fanii masinilor performante, ramanand in acelasi timp un automobil practic si accesibil”. Ca si modelul Fiesta ST recent lansat si renumitul Mondeo ST220, noul Focus ST intruneste atributele sportive pentru care sunt apreciate automobilele Ford ST: extinderea performantelor modelelor de baza si o diferentiere clara fata de versiunile RS folosite la raliuri. Prezentarea noului Focus ST la inceputul ciclului de viata a noii game Focus demonstreaza angajamentul Ford pentru a obtine modele derivate performante si hotararea de a dezvolta marca ST. “Suntem hotarati sa extindem familia ST ca urmare a reinnoirii angajamentului de participare la Campionatul Mondial de Raliuri”, a declarat Geoff Polites, Vicepresedintele de Marketing, Vanzari si Service al Ford Europa. [poza3s]Focus ST are o tinuta atletica, un design exterior cu accente sportive si un habitaclu confortabil si stilat, proiectat sa raspunda nevoilor soferului. Pentru a pastra mostenirea Ford in privinta masinilor de curse, echipa de design a preluat si a imbunatatit si o serie din elementele de design utilizate la versiunea Fiesta ST. Astfel, s-a accentuat greutatea vizuala a spoiler-ului fata pentru a-i conferi modelului Focus ST un centru de greutate jos si s-a incorporat o grila agresiva, de forma trapezoidala inversata. Grila superioara de la Focus ST este mai inalta si mai ingusta decat cea a modelului Focus. Atat grila superioara, cat si cea inferioara sunt finisate cu grafit si au un model de forma triunghiulara, care sugereaza putere. [poza4s] Locasurile proiectoarelor de ceata, finisate in aluminiu eloxat, flancheaza partea de sus a grilei superioare. Farurile de ceata si de marsarier au fost realizate urmand acelasi principiu, iar bumperul inferior, de unde pornesc gurile de evacuare, creeaza un efect “venturi”. Bandourile laterale, cu o forma speciala – aflate pe aceeasi linie cu bumper-ul fata – accentueaza impresia unui centru de greutate jos si agilitatea lui Focus ST. Atentia acordata detaliilor (logo-ul ST amplasat pe aripile fata) si performantei (jantele sculpturale, de 18 inch, cu 5 spite) comunica dinamism. Focus ST are, de asemenea, un spoiler spate mai indraznet. Proiectat pentru a obtine atat un efect aerodinamic, cat si unul vizual, spoiler-ul se intinde de-a lungul haionului deasupra stopurilor amplasate la inaltime. Elementele de detaliu, cum sunt spoiler-ul, manerele portierelor, oglinzile si bandourile laterale sunt toate finisate in aceeasi nuanta de portocaliu menita sa devina [poza5s]culoarea simbol pentru primul model derivat din noul Ford Focus. Designul interior al lui Focus ST joaca un rol extrem de important in transmiterea mesajelor despre masina. Chiar privit din exterior, panoul instrumentelor de masura, incorporat in tabloul de bord, creeaza un efect vizual imediat. Panoul instrumentelor de masura este doar unul din cele cateva de elemente de design din interiorul lui ST. In deschiderea sub forma de spranceana sunt amplasate trei indicatoare care evidentiaza presiunea de supra-alimentare, temperatura uleiului si presiunea uleiului. Tapiteria tavanului, de culoarea neagra, si stalpii A confera o aura intunecata interiorului, Focus ST dand soferului senzatia ca se afla in cabina unui avion cu reactie. Volanul imbracat in piele are o sectiune marita, cu rizuri si trei spite de aluminiu. Logo-ul ST, rosu, este amplasat central. Maneta schimbatorului de viteze este imbracata in piele, are insertii [poza6s]de aluminiu si este gravata cu schita celor 6 viteze. Atat scaunul soferului si cel al pasagerului sunt imbracate intr-o combinatie de piele si material portocaliu. Ambele asigura suportul lateral optim in timpul condusului. Insertiile din piele diferentiaza panourile portierelor si se asorteaza cu manerele din aluminiu ale usilor. Detaliile tehnice complete ale noului Focus ST vor fi oferite in preajma lansarii oficiale, catre sfarsitul anului 2005.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1487 :: 17.83MB