El a precizat ca in
acest an achizitiile de componente de pe piata romaneasca se vor cifra la 130
milioane euro, iar peste doi ani vor ajunge la 300 milioane euro. GM cumpara
din Romania in primul rand instalatii electrice pentru autoturisme, componente
din plastic si cablaje.
Lacey a dezmintit
informatiile aparute in presa locala conform carora GM ar vrea sa construiasca
o uzina de automobile in Romania si a afirmat ca GM a fost foarte interesata de
Uzina de la Craiova dar a apreciat ca riscurile si incertitudinile erau mai
mari decat beneficiile si nu s-a mai implicat in privatizare.
Oficialul GM a
estimat ca in 2007 vor fi vandute in Romania 32.000- 33.000 de automobile Opel,
Chevrolet si Saab. In august, GM a vandut in Romania un volum record de 3.700
de masini si a ajuns la o cota de piata de 12 la suta.
Pe o piata in crestere
generala cu 25 la suta, vanzarile GM pe piata romaneasca au urcat cu 88 la suta
in primele opt luni din acest an. La SIAB 2007 GM expune la standul sau 21 de
masini din care sase in premiera pentru Romania, printre care noul model Astra
Sedan, o masina speciala pentru Europa Centrala, si Chevrolet HHR, un automobil
din clasa compacta.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!