No SSO cookie

General Motors si Ford - Lovitura de gratie?

voteaza
(0/ 0)
General Motors si Ford - Lovitura de gratie?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O veste crunta, din Europa, pentru cele doua mari firma americane...

 
 
Daca General Motors si Ford credeau ca nu le putea merge mai rau, iata ca o lovitura venita din Europa le dovedeste contrariul, intr-un mod mai mult decat dezastruos. Astfel, saptamana aceasta, cei doi mari producatori auto americani au pierdut acoperirea a trei dintre cele mai mari asociatii de asigurare din lume: Euler Hermes, Atradius si Coface. Cele trei firme, care reprezinta peste 80 % din totalul creditelor de asigurare, au refuzat sa mai semneze polite pentru dealerii care comercializeaza modele apartinnd firmelor General Motors si Ford. Principalele situatii care determina o firma de asigurare sa isi retraga sprijinul este lipsa de furnizare a unor informatii cruciale din partea clientului, necesare pentru a calcula factorul de risc, sau deteriorarea mult prea rapida a factorului de risc a unei anume companii. Pusi in fata acestui fapt, cele doua firma americane nu au decat putine variante de a actiona: fie comercializeaza masini fara asigurare, fie opresc cu totul distribuirea modelelor. Pusi in fata acestor fapte si avand in vedere nivelul abisal de incredere a populatiei, se pare ca timpul aproape s-a scurs pentru cei doi giganti americani.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2381 :: 17.86MB