No SSO cookie

General Motors si Ford - Lovitura de gratie?

voteaza
(0/ 0)
General Motors si Ford - Lovitura de gratie?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O veste crunta, din Europa, pentru cele doua mari firma americane...

 
 
Daca General Motors si Ford credeau ca nu le putea merge mai rau, iata ca o lovitura venita din Europa le dovedeste contrariul, intr-un mod mai mult decat dezastruos. Astfel, saptamana aceasta, cei doi mari producatori auto americani au pierdut acoperirea a trei dintre cele mai mari asociatii de asigurare din lume: Euler Hermes, Atradius si Coface. Cele trei firme, care reprezinta peste 80 % din totalul creditelor de asigurare, au refuzat sa mai semneze polite pentru dealerii care comercializeaza modele apartinnd firmelor General Motors si Ford. Principalele situatii care determina o firma de asigurare sa isi retraga sprijinul este lipsa de furnizare a unor informatii cruciale din partea clientului, necesare pentru a calcula factorul de risc, sau deteriorarea mult prea rapida a factorului de risc a unei anume companii. Pusi in fata acestui fapt, cele doua firma americane nu au decat putine variante de a actiona: fie comercializeaza masini fara asigurare, fie opresc cu totul distribuirea modelelor. Pusi in fata acestor fapte si avand in vedere nivelul abisal de incredere a populatiei, se pare ca timpul aproape s-a scurs pentru cei doi giganti americani.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2885 :: 18.68MB