No SSO cookie

General Motors se cearta cu Wolkswagen

voteaza
(0/ 0)
General Motors se cearta cu Wolkswagen
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

General Motors a luat atitudine fata de declaratiile presedintelui Volkswagen, referitoare la Opel.

 
 

CEO Volkswagen, Martin Winterkorn, a starnit o adevarata furtuna la General Motors. Producatorul american a dat un raspuns oficial declaratiilor dispretuitoare facute de Winterkorn asupra asediatului brand european Opel.


Aparent, Winterkom a dat un interviu publicatiei germane Frankfurter Allgemeine Zeitung, in care a expus perceptia-i proprie asupra viitorului Opel. Declaratiile lui Winterkom n-au facut decat sa alimenteze speculatile potrivt carora Opel s-ar afla pe marginea prapastiei, iar vanzarea companiei se intrevede la orizont.


Oficialii GM au raspuns ca VW este pur si simplu nervos din cauza lansarii modelului Ampera in Europa si ca se incearca sabotarea revenirii marcii Opel.
In continuare purtatorul de cuvant GM a adaugat ca Ampera se bucura de o atat de mare popularitate, incat compania se confrunta cu problema gasirii de solutii si noi modele pentru a acoperi cererea. In continuare, Declaratia subliniaza faptul ca Opel este o parte importanta a General Motors si ca brandul german nu va pleca niciunde, cel putin nu intr-un viitor apropiat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2306 :: 18.68MB