No SSO cookie

General Motors, Chrysler si UAW - Debutul negocierilor

voteaza
(0/ 0)
General Motors, Chrysler si UAW - Debutul negocierilor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

General Motors, Chrysler si UAW( Sindicatul Muncitorilor Auto) au inceput prima runda de negocieri...

 
 
Ca parte a acordului prin care administratia Bush a acordat imprumutul cu dobanda mica celor doua mari firma din Detroit, Chrysler si General Motors, salvandu-le astfel de la faliment, acestea sunt nevoite sa negocieze cu UAW pentru a ajunge la o intelegere in ceea ce priveste micsorarea salariilor si acoperirea imprumutului. Cu toate ca cele doua mari firma au propus un plan prin care salariile muncitorilor sunt reduse cu foarte putin, mentinandu-se deasupra cifrei de 70 de dolari pe ora, comparativ cu muncitorii angajati la companii straine care primesc doar 45 de dolari pe ora, presedintele sindicatului, domnul Ron Gettelfinger a declarat urmatoarele pentru Detroit News: "Clauzele si termenii imprumutului aprobat de catre presedintele George W. Bush tintesc si afecteaza membrii acestui sindicat mai mult decat oricare alta grupare din aceasta industrie." Daca UAW se va tine de cuvant si va incerca sa convinga administratia Obama sa anuleze obligatiile contractuale ale sindicatului, atunci cei doi mari producatori auto vor fi nevoiti sa se confrunte cu o noua criza de rang financiar.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2883 :: 17.86MB