Li Shufu, presedintele consiliului de administratie Geely, a declarat dupa semnarea acordului de preluare a marcii Volvo de la Ford: “Un tigru apartine padurii. Locul sau este in salbaticie si nu la Zoo. Noi trebuie sa eliberam acest tigru”.
Boss-ul chinez facea o referire ironica la Volvo si situatia sa de dependenta fata de piata Europeana si nord-americana. Geely vrea sa rezolve aceasta problema prin construirea unei fabrici in China, la Beijing, unde ar urma sa se produca 300.000 unitati pe an. Volvo isi desfasoara activitatea in fabricile din Suedia si Belgia.
Li Shufu considera ca piata chineza este o oportunitate pentru Volvo, este un prilej ca tigrul sa fie eliberat. Geely a cumparat Volvo de la Ford pentru suma de 1,8 miliarde de dolari.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!