Masinile destinate folosirii in conditii de off-road nu sunt egale intre ele. Asta este un adevar axiomatic. Insa in timp ce Toyota Land Cruiser si-a facut un nume de masina durabila si capabila pentru off-road extrem, cu un 4x4 demn de toata stima, multe marci auto au ramas intr-un anonimat nedrept.
Unul dintre aceste vehicule tot-teren este si GAZ-69, vehicul usor construit pentru off-road, avand ca destinatie initiala deservirea Armatei Rosii din fosta Uniune Sovietica. Acesta a fost fabricat initial de catre GAZ intre anii 1953 si 1955, apoi productia a fost preluata de catre UAZ, intre 1954, pana in 1972, in timp ce in Romania a fost construit de catre Uzinele Aro, sub licenta, intre anii 1957 si 1975.
In filmuletul care urmeaza, un GAZ-69 scoate la mal un Land Cruiser 100, dupa ce traverseaza, longitudinal, un rau. O revansa pe care masina sovietica o ia in fata mult mai titratului japonez, aratand ca, pe nedrept, a fost si este o masina necunoscuta la nivel mondial.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!