No SSO cookie

GALERIE FOTO: Istoria Skoda

voteaza
(0/ 0)
GALERIE FOTO: Istoria Skoda
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Skoda a declarat zilele acestea ca a avut vanzari record in primele luni. Cifrele indica o crestere a profitului cu 64%, iar multi considera ca succesul rasunator se datoreaza preluarii de catre Volkswagen.

 
 
Preluarea de catre Volkswagen a avut loc in 1990, dar succesul vechilor modele Skoda are un istoric la fel de glorios ca si noile creatii. Primul model realizat impreuna cu cei de la Volkswagen s-a numit Favorit si era diferit fata de vechile modele Skoda datorita implementarii injectiei directe si folosirii interior imbunatatit.

Totusi, pentru a avea succes in aceasta era moderna, modelele Skoda au avut nevoie de sufletul lasicelor autoturisme precum Laurin-Klement Voiturette A din 1905, Hispano-Suiza din 1924 si primul Skoda Superb din 1934.

Istoria Skoda a inceput in 1895, atunci cand Vaclav Laurin si Vaclav Klement, doi producatori de biciclete au inceput sa faca mototciclete. In 1905 au inceput productia de masini, iar primul model a fost Voiturette care a pus compania Laurin-Klement in centrul atentiei. La mijlocul anilor '20, Pilsen Skoda Co. s-a alaturat companiei, astfel luand nastere brandul Skoda.

Imaginile de mai jos prezinta istoria Skoda de la prima motocicleta Laurin-Klement si pana la ultimul model inainte de preluarea companiei de catre germani.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.5086 :: 18.71MB