No SSO cookie

Frankfurt preview: Subaru confirma modelele XV si BRZ Prologue

voteaza
(0/ 0)
Frankfurt preview: Subaru confirma modelele XV si BRZ Prologue
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Punctele tari de la standul Subaru sunt crossoverul XV si BRZ Prologue.

 
 

Subaru a confirmat ieri ca la standul sau, de la Frankfurt Motor Show 2011, punctele cele mai tari sunt crossoverul XV si BRZ Prologue.

Versiunea finala, destinata productiei, a noului XV ramane in limitele prezentate odata cu conceptul, la Shanghai, in luna aprilie. Pe versiunea finala se vor regasi sistemul simetric de tractiune integrala Subaru, dar si sasiul cu control dinamic, un concept care apartine tot firmei nipone. Dimensiunile noului XV sunt de  4450mm x 1780mm x 1570mm, cu un ampatament de 2635mm.

Subaru va avea la standul propriu si o versiune imbunatatita a modelului BRZ, sub denumirea BRZ Prologue. Este vorba despre tehnologia Subaru folosita impreuna cu tehnica Toyota, reunite intr-o masina construita in jurul motorului  2.0 l, boxer, cu injectie directa, dezvoltat special pentru acest model. Dimensiunile noului BRZ sunt de 4200mm x 1770mm x 1270mm, cu un ampatament de 2570 mm.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1998 :: 22.11MB