Dupa ce v-am anuntat ca Alfa Romeo are de gand sa vina la Frankfurt 2011 cu o versiune imbunatatita a modelului sport 4C, care va avea "un nou look exclusivist", am aflat ulterior ca acest "look exclusivist" va fi o combinatie de gri/argintiu a coupeului cu tractiune spate pe care am avut ocazia sa-l vedem intr-un rosu spalacit la Salonul de la Geneva, din aceasta primavara. Atat, nici mai mult, nici mai putin: un gri/argintiu!
Alfa Romeo a anuntat ca modelul 4C va intra in productia de serie undeva in prima jumatate a anului 2012, iar vanzarile pe piata europeana vor debuta inainte de sosirea verii. Sergio Marchionne, CEO Fiat si Chrysler Group a declarat ca isi doreste ca 4C sa ajunga si pe piata americana, inainte de finele anului viitor.
Pe de alta parte, intreaga lume crede ca versiunea pentru productie a modelului Alfa Romeo 4C va pastra motorizare prezentata pe concept-car, acel 1,75 l turbo, in patru cilindri, care transmite 200 CP catre puntea spate prin intermediul transmisiei automate.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!