No SSO cookie

Frankfurt preview: Audi S6, S7 si S8

voteaza
(0/ 0)
Frankfurt preview: Audi S6, S7 si S8
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a dat publicitatii primele detalii ale noii linii S, inaintea debutului de la Frankfurt 2011.

 
 

Cand Audi lanseaza un nou model S, se cam face liniste in sat. Insa ce se va intampla cand Audi da drumul unei intregi flotile de modele S? Pentru ca asta se intampla acum, cand Audi si-a dat publicitatii intentiile pentru Frankfurt 2011.
Audi va prezenta la salonul de pe terenul propriu, adica cel de la Frankfurt, noile S6 (atat sedan cat si avant), S7 si S8. Si toate arata senzational!

In varful piramidei se afla, asa cum era si normal, noua limizuna sport S8, care este dotata cu noul motor twin-turbo de 4.0 litri, V8, pe care Audi l-a conceput pentru Bentley. Acesta transmite miscarea catre toate cele patru roti, printr-o transmisie DSG cu sapte viteze. Cei 512 CP si 650 Nm ii asigura limuzinei un sprint de 4,2 secunde de la 0 la 100 km/h si o viteza maxima, limitata electronic, de 250 km/h.

S6 si S7 primesc o varianta aceluiasi motor V8 turbo, redus insa la numai 420 CP si 550 Nm, care asigura o accelerare de 4,8, respectiv 4,9 secunde, pentru 0-100 km/h. Sistemele de dezactivare a cilindrilor si cel activ de reducere a zgomotului, fac parte din pachetul de bunatati inclus in oferta modelelor S.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5478 :: 22.19MB