No SSO cookie

Frankfurt LIVE: Bentley Mulsanne, un cuplu de 1021 Nm!

voteaza
(0/ 0)
Frankfurt LIVE: Bentley Mulsanne, un cuplu de 1021 Nm!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mulsane o limuzina cu o imensa forta bruta si nu numai!

 
 
Bentley Mulsanne prezentat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, este o masina a cifrelor record. Dar trebuie spus de la inceput ca nu este un diesel, ceea ce traduc cei 1021 Nm disponibili inca de la 1800 rpm, in ceva greu de imaginat.

Imensa putere generata "iese" dintr-un motor de 6,75 litri, V8, supraalimentat cu doua turbocompresoare. Toata "ingineria" dezvolta 505 CP.

Motorul este complet nou, fabricat integral din aluminiu, iar arborele cotit este relizat in urma unui procedeu de forjare special! Beneficiaza atat de geometria variabila a momentului supapelor cat si de o functionare variabila a cilindrilor, care pot fi dezafectati cand functionarea lor nu mai este necesara. Beneficiile acestor tehnologii sunt pe de o parte un cuplu motor mare disponibil pe intreaga plaja de turatii, indiferent de treapta de viteza, celelalt fiind o mai buna dozare a consumului de benzina.
Intreaga putere a motorului este transmisa unei cutii de viteze automate, cu opt viteze, prevazuta cu sistemul de schimbare din padela, care apoi o transmite celor patru imense roti spate (265/45/20 standard, 265/40/21 optional).

In continuare, datele tehnice sunt facute parca sa uimeasca: frane-fata pe discuri din carbon cu diametrul de 16,54", cele mai mari care exista in echiparea de serie la un automobil, supuse unui sistem format din opt pistoane de frana pentru fiecare disc. Sistemul de franarespate este tot pe discuri, reduse insa la doar 15,5", blocate de doar cate patru pistoane de frana pentru fiecare.

Bentley Mulsanne vine cu noua echipare Driver Dynamics Control System, care se numeste simplu, Bentley. Acesta poate fi setat in trei moduri de functionare standard: Bentley, Sport si Comfort. In plus, exista si varianta Custom, care permite soferului sa seteze personal finetea cu care raspunde volanul sau suspenisa cererilor sale. Si partea senzationala este ca toate acestea se pot controla si seta din... brelocul pe care-l primesti odata cu masina.

Despre acest amanunt, probabil insignifiant la prima vedere, merita sa vorbim un pic mai mult. Brelocul nu este doar un accesoriu pe care-l pui alaturi de cheia masinii. Din breloc se pot seta posturile de radio, agenda telefonica, pozitia scaunelor (inclusiv ventilatia, sistemul de incalzire/racire a acestora, si functia de masaj), pozitia volanului, pozitia centurilor de siguranta, si chiar pozitia perdelelor gemurilor spate.

Mulsanne include de asemenea, cel mai puternic sistem audio, cu un amplificator OEM de 2200W. Iar daca stai in spate, pe portiera de langa tine, ai controlul nu numai asupra geamului tau, dar si asupra celui de pe portiera din partea cealalta.

Pretul supermasinii nu a fost inca dezvaluit.




Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.2021 :: 22.15MB