No SSO cookie

Frankfurt LIVE: Audi R8 Spyder, lansare oficiala

voteaza
(0/ 0)
Frankfurt LIVE: Audi R8 Spyder, lansare oficiala
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a dezvaluit publicului, inaintea prezentarii oficiale de astazi, detaliile legate de modelul R8 Spyder 5.2 FSI Quattro.

 
 
Audi R8 Spyder reprezinta o completare a gamei supercar R8, care a fost oferita pana acum numai in varianta coupe. Dotat cu un plafon retractabil din material textil, usor, care are capacitatea de a efectua un ciclu complet deschis-inchis in numai 19 secunde, de la o simpla atingere de buton, R8 Spyder poseda cea mai puternica motorizare disponibila in gama R8, un motor de 5.2 litri, V10,capabil sa ofere 525 CP.

Odata cu hard top-ul, R8 Spyder a mai pierdut si ornamentele laterale sub forma de lame, dar a primit in schimb un invelis eloxat pentru rama parbrizului si o capota motor redesenata, care prelungeste spoilerul si include guri mari de ventilatie.

Plafonul textil, care este oferit in trei culori, este adapostit, cand este reatractat, intr-un compartiment acoperit cu  un material realizat dintr-un compozit de fibra de carbon.

Interiorul, care diferentiaza acest R8 de restul, ofera o tapiterie din piele realizata intr-un mod special, capabila sa pastreze temperatura pielii de pe scaune la maxim 20 de grade Celsius, datorita pigmentului special inclus, care reflecta componentele infra-rosu ale razelor solare.

Spyder
beneficiaza si de un geam spate retractabil incalzit, care poate fi ridicat sau coborat independent de plafon si indiferent daca acesta este retras sau nu.

Audi a declarat ca sistemul plafonului textil cantareste numai 30 kilograme, iar ranforsarile efectuate pentru intarirea intregii caroserii, necesare in urma renuntarii la plafonul solid, au ingreunat masina cu numai 6 kilograme fata de R8 Coupe. Per total, greutatea lui R8 Spyder 5.2 FSI, echipat cu transmisie manuala, este de 1720 kg, cu numai 25 kg mai mult decat R8 Coupe.

Motorul 5,2 FSI, care dezvolta 525 CP este cuplat la o transmisie manuala cu sase viteze, in echipare standard, iar optional, se poate alege varianta automata, tot cu sase trepte, care asigura de asemenea, tractiune integrala.

Cei care opteaza pentru transmisia clasica, vor obtine un consum mediu, in ciclu mixt, de 14,9 l/100 km, pe cand varianta echipata cu R-Tronic imbunatateste cifra consumului rezultand 13,9 l/100 km.

Audi R8 Spyder va fi lansat initial pe piata germana in primul trimestru al anului 2010 cu un pret de baza de 156.400 Euro.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

da..... :-)intradevar masina de masina :ahhh:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
4.3325 :: 22.24MB