No SSO cookie

Frankfurt LIVE: Audi R8 e-Tron: 4500 Nm, 238 km autonomie

voteaza
(0/ 0)
Frankfurt LIVE: Audi R8 e-Tron: 4500 Nm, 238 km autonomie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a prezentat la Frankfurt supercarul electric R8 e-Tron.

 
 

Audi a prezentat astazi la Frankfurt noul concept R8 e-Tron. Marca germana din Ingolstadt a socat audienta la prezentarea celui mai puternic supercar electric din istorie.

Audi R8 e-Tron a intrat direct in istorie odata cu prezentarea cifrelor legate de noul concept. Marca germana a realizat un supercar cu un cuplu maxim enorm, de 4500 Nm. Audi R8 e-Tron este echipat cu patru motoare electrice, fiecare motor fiind instalat in cele patru roti, dar 70% din putere este distribuita pe puntea spate.

Audi e-Tron atinge suta de km/h in 4.8 secunde si poate ajunge la viteza maxima de 200 km/h. Ceea ce este mai impresionant pentru un automobil electric, este autonomia modelului Audi: 248 km. Incarcarea bateriei de 213 kg pe litium-ion dureaza intre 6 si 8 ore la o priza normala de 220v.

Designul frontal sufera modificari substantiale dupa ce grila a fost complet regandita, iar blocurile optice au suferit un mic facelift. Posteriorul supercarului electric cunoaste, de asemenea, o serie de modificari notabile, de la evacuari pana la dimensiunea lunetei care este mult mai mica. Pentru a da o nota aparte, pentru a sugera prezenta motorului electric, Audi a gandit noi blocuri optice si stopuri de lumini.

Si interiorul conceptului e-Tron ne demonstreaza trecerea catre o noua era a automobilului. Ideea de simplitate domina desi componentele si materialele par dintre cele mai sofisticate. Un element stilistic notabil este dat de inlocuirea cadranelor traditionale cu un afisaj digital.

Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.5058 :: 22.14MB