No SSO cookie

Francezii s-au indragostit de celebra noastra marca Dacia

voteaza
(5/ 1)
Francezii s-au indragostit de celebra noastra marca Dacia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Francezii par sa incline tot mai mult spre masinile produse de Dacia. Fie ca vorbim de Duster, Sandero, Logan, sau Lodgy, succesul e mare. Daca vreti sa aflati mai multe, atunci va invitam sa cititi mai departe.

 
 

In luna iunie francezii s-au indragostit de-a dreptul de modelul nostru mioritic.
Numarul de inmatriculari a crescut cu 44%, asta si datorita modelului Lodgy care pare sa se bucure de succesul francez. Totusi, fata de aceeasi perioada a anului trecut, Dacia a inregistrat pierderi de 13.7%.
La sfarsitul primului semestru, cota de piata a celor de la Dacia era de 3.93%, fata de 3.9% cat se inregistra anul trecut in aceeasi perioada.
Daca e sa luam modelele Dacia pe rand, in perioada ianuarie-iunie, Duster a avut o cota de piata de 1.8%, cu 18.510 unitati vandute si s-a situat pe pozitia 13 in randul celor mai bine vandute 100 de modele, asta in Franta desigur. Sandero a avut o cota de piata de 1.4%, ocupand locul 16, iar Logan si Lodgy au avut aceeasi cota de piata, adica 0.4%. Dacia merge bine pe piata franceza. Se vede ca stau si francezii prost cu banii.

Producatorul roman striga Vive la France ! Noi insa... nu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2638 :: 17.86MB