Francois Fourmont sustine ca masinile rulate care ajung in Romania, o buna parte dintre ele mai vechi de 10 ani, trebuie privite drept nesigure si taxate in consecinta. Masura este obligatoriu sa fie dublata de intarirea controalelor Garzii Financiare asupra persoanelor care se ocupa cu importul si vanzarea de masini second hand din Uniunea Europeana, in special a celor care efectuaeaza astfel de "businessuri" ca persoane fizice. Acest tip de comert trebuie privit ca orice afacere si impozitat in consecinta.
Francois Fourmont: "Daca mergi in weekend in Ungaria si te intorci cu o masina pe care o vinzi e una, iar daca te duci in fiecare weekend in Ungaria si aduci de acolo cate o masina pe care o vinzi in Romania, atunci e vorba de comert!".
Directorul general Dacia a mai declarat ca nu a cerut Guvernului ajutor pentru Uzilele de Dacia, dar autoritatile trebuie sa sprijine membrii APIA cu masurile prezentate mai sus.
Masurile anuntate deja de Guvern trebuie sa dureze un an, timp in care legislativul este nevoit sa gandeasca taxa de prima inmatriculare intr-o noua forma.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!