No SSO cookie

FortuneSport Rt.S - Chilipirul supersport

voteaza
(0/ 0)
FortuneSport Rt.S - Chilipirul supersport
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania independenta FortuneSport a facuta publica schita urmatorului lor model, Rt.S, masina care atat prin performante cat si prin pret starneste curiozitatea publicului.

 
 
Cantarind doar 748kg sportiva va atinge 100km/h in mai putin de 4s. Greutatea infima confera masinii posibilitatea de a atinge performante mari, printre care si viteza maxima de 280km/h, cu un motor de doar 350CP. Teritius Fortune, fondatorul companiei, a declarat ca el crede ca placerea condusului nu sta in componentele electronice si sistemul audio cu 16 boxe ci chiar in actul de a conduce. Astfel ca nu trebuie sa ne asteptam prea multe de la interiorul probabil spartan al viitoarei masini. Probabil ca si aceasta minimalizare a confortului interior a ajutat la obtinerea pretului mic de vanzare, pret de 65000eur, care face masina sa devina mult mai accesibila decat alte supersportive. Desenata de novicele turc Emre Husmen, Rt.S se vrea o previzualizare a masinii tipice sport din anii 2030. Asemanator cu Rt.S este si modelul Rt.T ce va fi propulsat de un motor de 510CP. Desi mai puternic, fratele mai mare va fi si considerabil mai scump fiind anuntat cu un pret de 155000eur. O masina atat de performanta si totusi atat de ieftina nu poate decat sa bucure impatimitii de viteza care vor trebui totusi sa astepte pana in 2011 cand e programata lansarea ei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1867 :: 17.86MB