Echipele din Formula 1 sunt aproape de incheierea unei intelegeri prin care se va trece la un nou motor pe o perioada de 6 ani, incepand cu 2013. Pana atunci, dezvoltarea propulsorului V8 de 2.4 litri va ramane inghetata, in favoarea unui motor mai mic, cu aceeasi putere, dar care sa emita si sa consume mai putin.
Noul motor va fi mult mai accesibil echipelor mici. Conform presei spaniole, intelegerea echipelor vizeaza un motor de 1,5 litri cu patru cilindri, twin-turbo si injectie directa. Mai mult, aparitia noului motor va fi intarita si de folosirea sistemului KERS.
Desi sefii marilor echipe din Formula 1 par sa fie incantati de noua decizie, trecerea la motoare mai mici, acestia raman cu poicioarele pe pamant si spun ca nivelul emisiilor dintr-un sezon de Formula 1 este egal cu cel al unui singur zbor din Europa in Asia cu un Boeing 747 (Norbert Haug, Mercedes).
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!