No SSO cookie

Ford versus Toyota

voteaza
(0/ 0)
Ford versus Toyota
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In lupta motorizarilor hibrid: Toyota catre Ford: 100.000 unitati? Dragut... noi am vandut un milion numai in SUA!

 
 

Saptamana aceasta, Ford a anuntat construirea masinii hibrid cu numarul 100.000. Ulterior, Toyota a dat publicitatii un comunicat oficial care scade cotatia Ford versus Toyota la o cota de.... 10 la 1! Toyota Motor Sales a vandut, in SUA, peste un milion de modele Toyota si Lexus, echipate cu motorizari hibrid si domina piata americana cu un procent de 75% din vanzarile de hibride.
Toyota Motor Sales comercializeaza sase modele hibride: Prius, Highlander hybrid SUV, Camry hybrid, Lexus GS 450h, LS 600h si RX 400h. In vara aceasta, gama de hibride se va imbogati cu noile modele Prius III, RX 450h si HS 250h.
Si mai surprinzator este fapotul ca la nivel mondial, compania nipona vanduse, pana la finele lui ianuarie 2009, 1,7 milioane vehicule Toyota si Lexus, toate echipate cu motorizari hibrid, din care numai Prius atinsese pana primavara trecuta milionul de unitati vandute!
De asemenea, potrivit comunicatului, Toyota spera sa construiasca pana in anul 2020 cate un milion de vehicule hibrid, anual, dar pe fondul actualei configuratii economice mondiale, termenul a fost redefinit in sensul de "undeva in urmatoarea decada". Totodata, Toyota va introduce pe piata zece noi modele hibrid, la nivel mondial, pana in anul 2012.

 

foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5754 :: 22.2MB